צילום: kazoka / shutterstock.com
צילום: kazoka / shutterstock.com

בעקבות שיפוצים ברחוב: 16 משפחות נותקו מהגז כמעט שבוע

ככול הנראה נפגעו התשתיות בעקבות השיפוצים ברחוב. רק הבוקר, לאחר פניית "השקמה בת ים", חודש החיבור לגז

פורסם בתאריך: 12.4.19 10:10

16 המשפחות שמתגוררות בבניין ברחוב מבצע סיני 32 בבת ים, נותקו מהגז במשך חמישה ימים. ככל הנראה בגלל טרקטור שפגע במצבורי הגז במהלך שיפוצים. בחברת פזגז מפנים אצבע מאשימה לאלה שמבצעים את העבודות, ובעיריית בת ים מסבירים כי משרד הבינוי והשיכון הוא זה שאחראי על השיפוצים, שבמהלכם ככל הנראה נפגעו מצבורי הגז. רק הבוקר (שישי), בעקבות פניית "השקמה בת ים", חודש החיבור לתושבי הבניין.



לטענת הדיירים במסגרת השיפוצים ברחוב הציפורנים המקביל למבצע סיני, נפגעו תשתיות הצנרת והגז של הבניין, וכבר חמישה ימים הם מנותקים מהגז, כאשר לא ברור להם האם יצליחו לבשל שבת והאם הגז יחזור בימים הקרובים, לפני חג הפסח.

נציגת הדיירים, ענת זדה, סיפרה: "יש לנו בבניין שומרי שבת, חולים וקשישים. מדובר ב-16 משפחות שכמעט שבוע לא בישלו. פנינו לחברת פזגז והיא הפנתה את האשמות למי שמבצע את השיפוצים בשכונה, בטענה שתוך כדי השיפוצים, נפגעו תשתיות הגז. כבר שבוע שאין לנו יכולת לבשל אוכל, וגרוע מכך, אף גורם לא טרח לעדכן אותנו כשגילו על הטעות שעשתה שנעשתה במסגרת השיפוצים.

מחברת פזגז נמסר בתגובה: "עבודות תשתית שהתבצעו במקום פגעו בתשתית הגז של הבניין, ומנעו כל אפשרות להמשך אספקת גז סדיר לצרכנים בצורה בטוחה. אנו עושים כל שניתן על מנת לחדש את הספקת הגז לתושבים".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "מדובר בעבודות של קבלן מטעם משרד הבינוי והשיכון במסגרת פרויקט 'שיקום שכונות חוזר'. פנינו לכל הגורמים הרלוונטיים על מנת שתחודש אספקת הגז שצפוי להיות עוד היום ובשעה הקרובה".

ממשרד הבינוי והשיכון טרם נמסרה תגובה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות