צילום: Elena Kharichkina / shutterstock.com
צילום: Elena Kharichkina / shutterstock.com

בת 80 מבת ים איבדה תיק עם תכשיטים בשווי 60 אלף שקל

בני המשפחה מבקשים את עזרת הציבור ומציעים פרס כספי למי שיימצא את התכשיטים: "אין לה כלום בחיים, וזאת המזכרת היחידה שיש לה"

פורסם בתאריך: 8.4.19 13:52

תושבת בת ים כבת 80, איבדה תיק ובו תכשיטים, בהם גם יהלומים, בשווי של כ-60 אלף שקל וכעת פונה בתחנונים: "השיבו לי את התכשיטים". המקרה אירע כשהיא היתה בדרכה לחופשה בים המלח בסוף השבוע שעבר. היא לקחה עמה תיק עם התכשיטים שקיבלה מאמה ומסבתה, כדי שתוכל לשמור עליהם מקרוב, אך כשהגיעה למחוז חפצה גילתה כי התיק והתכשיטים נעלמו.



אורנה, אחייניתה של האישה סיפרה ל"השקמה בת ים": "היא עלתה למונית שירות לים המלח כשהתיק לצדה, ורק כשהגיעה למלון היא שמה לב שהתיק נעלם. ככל הנראה, באחת הפעמים שבהן הנהג פתח את הדלת כדי לאסוף נוסעים בבת ים ובחולון התיק נפל, אך אנו לא שוללים גם גניבה".

בעלת התכשיטים מספרת כי בתיק היו טבעות משובצות יהלומים גדולות ויקרות במיוחד, צמידי זהב ושרשראות זהב משובצות גם הן יהלומים גדולים. לדבריה, התכשיטים יקרים ללבה ויש להם ערך סנטימנטלי רב בעבורה משום שהם נמצאים במשפחתה כבר עשרות שנים.

בני המשפחה פנו למשטרה וערכו סקירות בכל המקומות שבהם עצרה מונית השירות בדרכה לים המלח, אך לא גילו דבר. כעת הם מבקשים את עזרת הציבור ואף מציעים פרס כספי. "כבר כמה ימים שדודתי בוכה", מספרת אחייניתה, "זאת אבדה גדולה מאוד. הייתי רוצה להאמין שקיים עוד טוב בעולם, ושמי שמצא או לקח את התכשיטים יחזיר אותם. אני מתחננת אליכם – אנא, עזרו לנו. לדודה שלי אין כלום בחיים, לא בעל ולא ילדים, וזאת המזכרת היחידה שיש לה מהמשפחה שלה. אני מציעה פרס כספי גדול למוצאים. אם ברשותכם מידע, בבקשה תפנו אלי ואני מבטיחה לשמור על דיסקרטיות. לא משנה לי איך התכשיטים הגיעו אליכם, אנחנו רק רוצים אותם בחזרה".

מספר הטלפון של אורנה הוא: 054-910-2089

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות