מדוע העירייה משלמת כבר שנים 700 אלף שקל על מבנה כמעט ריק?

ל"השקמה בת ים" נודע כי מזה מספר שנים משלמת עיריית בת ים סכום מופרז עבור השכרת משרדים במבנה כמעט נטוש. העירייה: "ראש העירייה לפעול מיד למציאת שוכר אחר, שישחרר את העירייה ואת הציבור מהחוזה היקר"

פורסם בתאריך: 2.4.19 18:58

בזמן שקופת עיריית בת ים ריקה ולהנהלת העיר ברור שיש ליישם תוכנית הבראה קשוחה, משלמת חברת בת של אותה עירייה 700 אלף שקל בשנה עבוד בניין משרדים ששכרה, על אף שהבניין הגדול נמצא ריק ונטוש כמעט לחלוטין. כך נודע ל"השקמה בת ים".



מתברר כי חברת חוף בת ים השייכת לעיריית בת ים, שוכרת בניין בן שלוש קומות, הממוקם ברחוב הברוסקאי 4 שבמרכז אזור התעשייה בעיר. השכירות החלה לפני מספר שנים והיא נמשכת עד היום, למרות שהבניין נמצא ריק ונטוש ברובו, מלבד מספר משרדים בודדים של אגפי שפ"ע ותברואה של העירייה.

ההוצאה הגדולה על משרדים שאינם מאויישים מכבידה על תקציב העירייה, בפרט כאשר לעירייה הוצמד חשב מלווה לנוכח הגרעונות והמצב הכלכלי הכלכלי בעיר.

סגן וממלא מקום ראש העיר, אלי יריב, מפנה אצבע מאשימה להנהלת העיר הקודמת, ואומר: "ככה התנהל השלטון הקודם, בבזבזנות, ובלי חשבון. שרפו כסף של תושבים. עם המציאות העגומה הזאת אנחנו נאלצים להתמודד מידי יום בחיסכון של כל שקל". יריב הוסיף כי "המקום מושכר עם חוזה לכמה שנים, וכרגע אין לנו הרבה מה לעשות חוץ מלחפש שוכרים שישתמשו בחלקים הלא שמישים בבניין".

מעיריית בבת ים נמסר בתגובה: "מיד לאחר הבחירות הורה ראש העירייה החדש לבצע בדיקה מקיפה לאיתור מיליוני שקלים מהקופה הציבורית, וכן נכסי נדל״ן שהיו אמורים להניב כסף עבור הציבור. המטרה היא לברר כיצד נעלמו הכספים מקופת העיריה ב-15 השנים האחרונות, ולבצע הליך הבראה מסודר לעירית בת ים. במסגרת הבדיקה אותרו עד כה מיליוני שקלים וכן נכסי נדל״ן רבים השייכים לעירייה, אך לא נרשמו על שמה. במסגרת זו אותר גם מבנה ברחוב הבורסקאי, אשר נשכר על ידי העיריה לפני כמה שנים בסכום של כ-700 אלף שקלים בשנה. למרות הסכום היקר, רוב המבנה עומד ריק כבר כמה שנים ולא ברורה סיבת ההתקשרות במחיר כה יקר. הדבר נבדק בימים אלה. כמו כן,
הורה ראש העירייה לפעול מיד למציאת שוכר אחר, אשר ייקח על עצמו את התשלומים ובכך ישחרר את העירייה ואת הציבור מהחוזה היקר. מאמצים אלו נמשכים בימים אלה".

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות