צילום: רונן טופלברג
צילום: רונן טופלברג

בשורה לתושבי בת ים: קו אוטובוס מוזל לנתב"ג

אין לכם כסף לחו"ל? לא נורא, לפחות תוכלו להתנחם בהוזלה המשמעותית בדרך לשדה התעופה

פורסם בתאריך: 1.4.19 15:34

ביום שישי האחרון, 29 במרץ, חברת האוטובוסים קווים החלה להפעיל קו חדש וישיר מתל אביב לנתב"ג. מדובר בקו שיפעל רצוף במשך כל השבוע, למעט יום שבת. הקו החדש, שמספרו 445, פועל בכל שעות היממה בימים ראשון עד חמישי, ואילו ביום שישי הוא פועל עד שעה לפני כניסת השבת. הנסיעות מתחדשות שעה לאחר צאת השבת. הקו יוצא מכיוון רידינג בכל שעה עגולה ועובר בין אזורי המלונות בתל אביב וברחובות יהודה הלוי, רוטשילד, בן יהודה, מנחם בגין ונוספים שבהם יהיה איסוף בלבד, וההורדה תהיה בצומת אל על בטרמינל 3.



עלות נסיעה בודדת בקו היא תשעה שקלים וחצי שאותם ניתן יהיה לשלם במזומן או באמצעות כרטיס הרב-קו. מדובר בבשורה לתושבי בת ים והמרכז, שאמנם עדיין יצטרכו להגיע בכוחות עצמם לאחת מתחנות האיסוף בתל אביב, אך בין אם מדובר באוטובוס נוסף מבת ים לתל אביב ובין אם מדובר במונית – הדבר יחסוך לתושבי בת ים והם יוכלו לתקף את כרטיס הרב-קו שברשותם פעם אחת בלבד עבור שתי הנסיעות: מבת ים לתל אביב ומתל אביב לנתב"ג. זאת, כשאר שתי הנסיעות מתבצעות בטווח של שעה וחצי.

"כיום עולה מונית מבת ים לנתב"ג 125 שקל", מסביר יוסי חונדישווילי, נהג מונית מבת ים, "אך זה מחיר ללא תוספות. תוספת הזמנה טלפונית תעלה לנוסע חמישה שקלים, וכל מזוודה עוד ארבעה וחצי שקלים. אם יש שלושה נוסעים ומעלה יש תוספת נוספת של 4.80 שקלים לנוסע שלישי. כל זה נכון לשעות היום. בשעות הלילה המאוחרות או בשבת, המחיר מגיע גם ל-160 שקלים ויותר לכל צד".

עו"ד אבי אריה מבת ים, פעיל חברתי וממקימי מיזם "עוצרים את הרכבת", מסר ל"השקמה בת ים" כי "קו האוטובוס החדש הוא בשורה משמעותית לתושבי בת ים, שכן הוא מאפשר לתושבי העיר הטסים לחו"ל להגיע לנתב"ג מבלי להזדקק למונית ספיישל יקרה. ניתן לעלות מבת ים על אחד הקווים המגיעים לכרמלית כמו 10, 19, 37,18 ונוספים ולהחליף אוטובוס ישירות לנתב"ג. כולי תקווה כי משרד התחבורה יפעיל קו נוסף לנתב"ג ישירות מבת ים, וכי הקווים לנתב"ג יפעלו גם במהלך סופי השבוע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. רמי

    הקליק בייט לא מכובד. הרכבת יותר מהירה. אין קשר בין הכותרת לתוכן הכתבה.

  2. יוסי

    דברי הבל ביג דיל נסיעה לנתבג לתושבי בת ים בקו אוטובוס דרך תל אביב מה הבשורה הגדולה הזאת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות