עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

כמה באמת מרוויחה היועצת המשפטית של העירייה?

מדו"ח הממונה על השכר עו"ד חנה כהן היא בין שיאניות השכר בעירייה, אלא שתלוש השכר שלה מגלה אחרת

פורסם בתאריך: 1.4.19 16:30

על כמה עומד שכרה של היועצת המשפטית של עיריית בת ים, עו"ד חנה כהן? שמה של עו"ד שורבב בין שיאני השכר בעיר רק בגלל הפרשי שכר. מתברר כי שכרה של כהן נמוך מזה שפורסם בדו"ח הממונה על השכר במשרד האוצר, וכי היא הוצגה כאחת מחמשת בעלי השכר הגבוה ביותר בעירייה רק בגלל פערים אלה.



לפני פחות משבועיים פרסם ההמונה על השכר את דו"ח שיאני השכר לשנת 2017. הדו"ח שמתייחס למגזר הציבורי, כולל גם את הרשויות המקומיות, בהן עיריית בת ים. על פי הדו"ח שיאן השכר בעירייה הוא ד"ר אורי צרפתי, שיצא לגימלאות לפני כ-10 חודשים, אשר שכרו עמד על 55,136 שקל ברוטו לחודש ועלות העסקתו – 65,496 שקל.

עוד עולה מהדו"ח כי עו"ד כהן, המשמשת כיועצת המשפטית של העירייה, מדורגת במקום בשני בטבלת שיאני השכר כמי שהרוויחה בשנת 2017 שכר חודשי של 44,516 שקל ברוטו ועלות העסקה של 58,427 שקל. ואולם, עו"ד כהן טוענת כי מדובר בעיוות. על פי תלוש השכר שהגיע לאתר "השקמה בת ים", מסתבר כי שכרה החודשי של כהן עמד על 20,127 שקל.

מתברר כי על פי הנתונים שדווחו לממונה על השכר על ידי העירייה, בשנת 2017 שולמו ליועצת המשפטית הפרשי שכר. כתוצאה מכך, שכר ממוצע ברוטו לחודש בשנת הדיווח, היה גבוה יותר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות