צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

אמה של בת ה-4 שאיבדה את הכרתה: "זה היה פרכוס חום"

אמה של הילדה מסבירה כי לא מדובר בחנק ממרק ירקות כפי שפורסם מוקדם יותר הערב בכלי התקשורת

פורסם בתאריך: 26.3.19 17:53

עדכון אחרון: 26.3.19 22:50

אמה של הילדה בת הארבע מבת ים שהובלה ללא הכרה לבית חולים במרכז הארץ, מספרת כי לא מדובר בחנק כתוצאה מאכילת מרק ירקות אלא כתוצאה מפרכוס חום. האם סיפרה ל"השקמה בת ים" כי כבר משעות הצהריים הילדה חזרה מהגן חלשה עם חום, ובשלב מסוים איבדה את הכרתה בבית.

בני המשפחה מישהו להזעיק את גורמי ההצלה ולמקום הגיעו חובשים מסניף איחוד הצלה בת ים. הם ביצעו בילדה החייאה והיא הועברה להמשך טיפול בבית חולים במכרז הארץ. "תודה לאל, ברוך השם, הבת שלי בהכרה והכל בסדר", אמרה האם והוסיפה כי במהלך פעולות ההחאייה, בעקבות הלחיצות על בית החזה הילדה הקיאה, אולם לא מדובר בחנק.

שמואל משולם, חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה, סיפר: "יחד עם חובשים באיחוד הצלה שגרים בסמיכות למקום ביצענו בה החייאה מוצלחת. תוך כדי פעולות ההחייאה נפלטו חתיכות הירקות וחייה ניצלו באורח נס. לאחר מכן היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".



אתמול (שני) אירע מקרה טרגי בחולון, לאחר שפעוטה נחנקה בביתה, בעת שאמה הייתה בבית. הוא הובלה לבית החולים וולפסון בחולון כשהיא מחוסרת הכרה, אולם לרופאים לא נותר אלא לקבוע את מותה. נסיבות המקרה עדיין בבדיקה.

כיצד לבצע החייאה בתינוק?

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות