שיפוץ המקלט ביצחק שדה

ההסלמה בדרום: האיצטדיון העירוני ייפתח לטובת שכונת הקראוונים

בעירייה הוחלט שטרם ייפתחו המקלטים, בהתאם להוראות פיקוד העורף, אך רועננו נהלי החירום

פורסם בתאריך: 25.3.19 21:15

לאחר ירי הרקטה הבוקר (שני) לעבר אזור השרון ותקיפות צה"ל הנרחבות בשעות האחרונות ברצועת עזה, הנהלת עיריית בת ים הודיעה כי בשלב זה, בהתאם להנחיות פיקוד העורף, הוחלט שלא לפתוח את המקלטים. ראש העירייה, צביקה ברוט, הסביר: "אני מקיים הערכות מצב בכל שעתיים, כל המקלטים שלנו ערוכים לקליטת תושבים צוותי החירום במצב כוננות לכל תרחיש". יחד עם זאת, הוחלט לפתוח את האיצטדיון העירוני לטובת תושבי שכונת הקראוונים, וישמש להם כמרחב מוגן. זאת משום שלתושבי השכונה אין ממ"דים או מקלטים.



בראשון לציון ובתל אביב ניתנה הנחייה לפתוח את המקלטים, אבל בעיריית בת ים הודיעו כי בשלב זה הוחלט לרענן את נהלי החירום וכי העירייה ערוכה לכל תרחיש.

מ"מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, הוציא הודעת הרגעה מיוחדת לבתי הספר: "לאור החדשות ומטבע הדברים, אנחנו נשאלים בלי סוף האם המקלטים הציבוריים בעיר נפתחו. חשוב לדעת: עיריית בת ים פותחת את המקלטים הציבוריים רק על פי הנחיית פיקוד העורף. נכון לרגע זה, פיקוד העורף לא הנחה לפתוח את המקלטים הציבוריים בבת ים. אם וכאשר תרד הנחייה כזו, עיריית בת ים תיגש לפתוח את כל המקלטים הציבוריים בעיר וכמובן תצא הודעה מסודרת על כך".

מעיריית בת ים נמסר: "על רקע המתיחות בדרום, מקיים ראש העיר הערכות מצב בנוגע להיערכות העיר לחירום. נכון לעכשיו אין שום צורך בהנחיות מיוחדות לתושבי בת ים והשגרה נמשכת. ראש העירייה הנחה את צוותי החירום להישאר בכוננות לאורך הלילה, וגם המוקד העירוני תוגבר כדי לתת מענה לכל שאלה שלכם.  כל נהלי החירום רועננו והעיריה ערוכה באופן מלא כדי לתת מענה לכל תרחיש. אנו נמשיך לעדכן אתכם ככל שיהיה צורך, ובינתיים יש להמשיך ולפעול על פי הנחיות פיקוד העורף".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות