עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

בדיקות בעירייה: מי מדליף ללחיאני והאם עובדים לקחו כסף מהקופה?

מלבד המאבק בהדלפות, טוענים גורמים בכירים בנהלת העיר כי "בימים אלה נערכת בדיקה וחקירה מקיפה בחשד כי נתפסו עובדי עיירייה אשר שלחו ידם לקופה הציבורית ולתחום הנדל"ן"

פורסם בתאריך: 24.3.19 13:44

כארבעה חודשים עברו מאז המהפך בבחירות והחלפת הנהלת העיר, לאחר שצביקה ברוט גבר על יוסי בכר בבחירות לראשות עיריית בת ים, והעיסוק בראשי העירייה לשעבר עדיין נמשך. בימים אלה, כך נודע ל"השקמה בת ים", פועלת הנהלת העיר הנוכחית כדי לאתר מדליפים מתוך העירייה לשלומי לחיאני, שעמד בראשה במשך 12 שנה, עד שנאלץ לעזוב לפני ארבע שנים, לאחר שהורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים.

כמו כן, לטענת גורמים בכירים, מלבד העברת המידע ללחיאני, "בימים אלה נערכת בדיקה וחקירה מקיפה בחשד כי נתפסו עובדי עיירייה אשר שלחו ידם לקופה הציבורית ולתחום הנדל"ן. אותם גורמים רמזו על מידע פנימי שהועבר מתוך הישיבות, אך הדבר חסוי בשלב זה עד לתום הבירורים".



לדברי בכירים בהנהלת העיר לצד איתור המדליפים ללחיאני, מנסים בהנהלת העיר הנוכחית לאתר גם עובדי עירייה שלטענתם פוגעים בעבודה השוטפת, ומנסים "להכשיל את הצלחת הנהלת העיר הנוכחית", כך לטענת אותם הגורמים. מנגד, נשמעים גורמים שטוענים כי אין כל פסול בכך שעובדי עירייה שומרים על קשר חברי עם לחיאני.

עובד עירייה ותיק, שסרב לחשוף את שמו, טוען: "עובדי עירייה מעבירים ללחיאני מידע רגיש. יש גם מקרב העובדים כאלה שמנסים לפגוע בהצלחת הנהלת העיר הנוכחית. לא משנה כמה טוב יהיה ראש עירייה, אם העובדים ישימו לו מקלות בגלגלים – הוא לעולם לא יצליח. הוא חייב את העובדים לצידו".

מנגד, עובד עירייה נוסף שמקורב ללחיאני, וביקש גם הוא לא לחשוף את שמו, סיפר כי הוא מסתיר את החברות עם לחיאני מחשש שמקום עבודתו ייפגע. "הרבה שמועות רצות במסדרונות בניין העירייה", הוא טוען, "אנשים מדברים על כך שיש כוונה לשכור חוקרים פרטיים כדי לאתר את העובדים המדליפים. זה מביך מאוד. לאנשים מותר להיות בקשר חברי עם לחיאני, כמי שעבדו לצידו שנים רבות. אנחנו לא צריכים להסתיר את זה, זה לא חטא. והנה, גם אני מפחד ולא יוצא נגד זה בגלוי מחשש שתיפגע לי הפרנסה".

גורם בכיר בעירייה אישר את הדברים והוסיף: "ידוע להנהלת העיר שעובדי עירייה בכירים נמצאים בקשר עם לחיאני, ומעבירים לו אינפורמציה מישיבות פנימיות בעירייה. הנהלת העיר לוקחת את זה בחשבון, ועדיין, מדובר בהנהלה שהכל אצלה שקוף ואין לה מה להסתיר".

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: ״העירייה אינה יכולה להתייחס לנושאים הנמצאים תחת בדיקה. בעיריית בת ים לא יעבוד אף אדם שיפגע בקופה הציבורית או באמון תושבי העיר״.

שלומי לחיאני מסר בתגובה: "לטענות אין קשר למציאות. אני מחוץ לעיניינים וכבר מספר חודשים שאני ביפן".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שושי כהן

    כבר מחפשים תרוצים לכשלון?מה קרה?קשה לכם לנהל את העיריה?תמיד היו/יש/יהיו עובדים האוהדים /לא אוהדים ראשי עיר קודמים ואין בזה רע.גם לברוט כשיהיה מחוץ לעיריה יהיו אוהדים /לא אוהדים וזה טבעי כמו בכל מקום עבודה כשמתחלף המנהל.נא להתחיל למלא את ההבטחות שבזכותן אנשים בחרו בכם.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות