דליה בר שישת. צילום מתוך הפייסבוק
דליה בר שישת. צילום מתוך הפייסבוק

משפחתה של דליה בר שישת: "התפללנו וחיכינו שתתעורר"

בר שישת, בת 57 במותה, שנולדה וגדלה בבת ים, הייתה אשתו הראשונה של דודו טופז. בני המשפחה נפרדו מאהובתם בסרטון מרגש

פורסם בתאריך: 13.3.19 18:46

דליה בר שישת, שנולדה וגדלה בבת ים, והייתה מוכרת כאשתו הראשונה של דודו טופז נפטרה בפתאומיות, בעקבות אירוע מוחי קשה. לבר שישת, בת 57 במותה, בן משותף עם טופז, עומר בן 27.

משפחת בר שישת מוכרת בבת ים. ותיקי העיר זוכרים את דליה, כילדה היפה והחייכנית שתמיד עזרה לכולם ברוחב לב. "דליה הייתה מגיעה עם אח שלה דודי למגרש הכדורגל כל הזמן ומלווה אותו, דודי היה שוער של הפועל בת ים ודליה יחד עם ההורים יהושע ומרים הייתה מגיעה לכל משחק ומעודדת אותו" סיפר חבר מועצת העיר ויקטור טל. לדבריו, ברבות השנים, ולאחר גירושיה מדודו טופז, דליה ביחד עם אחיה דודי הפכו לשותפים של טל בעסק להפקות ארועים בעיר ובמשך השנים הקשר החם נשמר. בשנים האחרונות התגוררה בגבעת ח"ן.



בר שישת אושפזה ביום שישי האחרון בבית החולים בלינסון, לאחר שעברה אירוע מוחי קשה. בני משפחתה לא משו ממיטתה. אחיה, דודי סיפר ל"השקמה בת ים": "דליה הייתה מפיקה שעסקה בעשיה למען הזולת. היא הייתה אישה לוחמת, אישה יפה, אלופת הנתינה בעולם. ביום שישי היא נכנסה לבית החולים עקב אירוע מוחי והיא נלחמה עד אתמול לפנות בוקר. כל המשפחה הייתה לצדה מהרגע שזה קרה. ישבנו מסביב למיטה, נשאנו תפילות וחיכינו שהיא תתעורר. אבל זה לא קרה. היא הלכה לעולמה בהרבה אהבה וברוגע. ההורים שלנו שבורים וכואבים, ואנחנו מתנחמים ונשענים על הדברים הטובים שהיא הייתה עבור כולנו, על כך שתמיד דאגה לכולם מסביב וניסתה לעשות רק טוב".

צפו בסרטון לזכרה של דליה שהכינו בני המשפחה:

דליה בר שישת עם ויקטור טל. צילום: סמי טהרני

הבוקר עם היוודע דבר מותה, ספדה לה חברתה גילת אביב, וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "כמה עצוב כמה כואב חברתי האהובה, שותפה שלי, שהפכה לאחות דליה בר שישת הלכה לעולמה היום. לא נתפס לא ייאמן. תהיה נשמתה צרורה בצרור החיים. תמיד תהיי בליבי לעולמי עולמים. אזכור אותך עם החיוך הגדול ועם השמחה. אזכור אותך עם האהבה הגדולה שהפצת יהי זכרך ברוך. תמיד תהיי בליבי".

בר שישת הייתה אשתו הראשונה של השחקן והבדרן דודו טופז. הם הכירו בעת ששימשה כאשת מכירות בבת ים. הם נישאו בשנת 90' והיו ביחד ארבע שנים, שבמהלכם נולד עומר. לאחר גירושיה מטופז היא עסקה בתחום יחסי הציבור והתנדבה רבות למען ילדים חולים. הלוויתה מתקיימת הערב בבית העלמין בגבעת חן.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות