צילום: מורן בן זכאי
צילום: מורן בן זכאי

"הושפלתי על ידי פקחית באוטובוס בגלל חמישה שקלים"

הפקחית מכחישה: "ביקשתי מהנוסעת תעודת זהות והחלה לצעוק עלי"

פורסם בתאריך: 12.3.19 13:24

תושבת בת ים טוענת שהושפלה על פקחית באוטובוס של אגד, בעקבות תקלה ברב קו, בנסיעה שעלותה חמישה שקלים בלבד.

הנוסעת טוענת כי עלתה על קו 76 של אגד מחולון, ולאחר שהעבירה את כרטיס הרב קו שברשותה וניגשה לשבת, אלא שאז פקחית-מבקרת מטעם החברה שבדקה האם הנוסעים שילמו, וגילתה כי כרטיס הרב קו של הנוסעת לא עבר, ולמעשה לא שילמה על הנסיעה.



מאותו הרגע, כך לטענת הנוסעת, היא ספגה השפלה מול כל הנוסעים שהיו על האוטובוס. "הפקחית צרחה עליי מול כל האוטובוס וביישה אותי, היא אמרה לי שלא רציתי לבזבז כסף ולכן לא העברתי את הכרטיס", טוענת הנוסעת, "אני לא הייתי היחידה באוטובוס שנתקלה בבעיה הזאת והפקחית השפילה אנשים נוספים באוטובוס בטענה שגם הם לא שילמו. ניסיתי להסביר לה שאולי הייתה תקלה במכשיר אבל היא המשיכה לצעוק ורשמה לי אזהרה".

"אני בטח לא אתגנב בשביל חמישה שקלים", מסכמת הנוסעת, "אני הצלחותי לעמוד בחוויה הזאת, אבל מה יהיה אם אותה פקחית תשפיל ילד בן 10 חסר ביטחון מול כל החברים שלו באוטובוס?".

מחברת אגד נמסר בתגובה: "מבדיקת התלונה וקיום תשאול ראשוני מול המבקרת עולה כי גרסת המבקרת, הגיונית וסבירה, זו עבודתה ואלה הן חובותיה כלפי אגד וכלפי משרד התחבורה".

חברת אגד צירפו את תשובת המבקרת לפיה, "בדקתי את נוסעת שישבה בחלקו האחורי של האוטובוס, וראיתי במסופון שהיא לא תיקפה את הרב קו שהיה טעון בערך צבור. כששאלתי אותה למה היא לא תיקפה את הרב קו אצל הנהג או במכשיר, היא ענתה לי שהעבירה. לאחר בדיקה נוספת שבה המסופון הראה כי הנוסעת לא שילמה, שאלתי אותה האם היא בטוחה והיא השיבה שכן והוסיפה שכאשר העבירה את הכרטיס המכשיר הראה לה שהיא אכן תיקפה. ביקשתי מהנוסעת תעודת זהות ובעודה מוסרת לי אותו היא החלה לצעוק עלי: 'נראה לך שאני משקרת?'. השבתי לה שלא אמרתי זאת, ושאני פשוט עושה את עבודתי, ועל כן מחובתי לדווח. לאחר מכן, כשניסיתי לרשום לה דוח הייתה תקלה במדפסת ולכן הודעתי לנוסעת שאני רושמת לה אזהרה על הרב קו במקום הדוח. לא השפלתי ולא קיללתי".

עוד נמסר כי במידה שהנוסעת סבורה שהמבקרת התנהלה באופן שאינו ראוי, היא ראשית להגיש תלונה למחלקה לפניות הציבור.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אנונימי

    מאמין לנוסעים באוטובוס , גם בעבר היו מקרים וגם היום יש מקרים כאלה במקום לעביר נסיעה מורידים כל נסעיות ומרוקנים רב קו . דוחפים כרטיסי רב קו חד פעמים (כניסיון) אין כל אמונה ללא כרטיסיה אמיתית!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות