מתחם הכושר בטיילת
מתחם הכושר בטיילת

אימונים בעלטה: מדוע אין תאורה גם במתחם הכושר בטיילת?

"אנחנו מתאמנים בחושך, ובמרחק כמה מטרים בגינת השעשועים, יש אור כל הלילה", אומר תושב העיר. בעירייה מבטיחים: הנושא ייבדק ויוצבו עמודי תאורה חדשים

פורסם בתאריך: 7.3.19 18:02

מתחם האימונים בטיילת בת ים נמצא בעלטה מוחלטת כבר מספר חודשים. המתאמנים והמאמנים המגיעים למקום בשעות הערב, לא מבינים מדוע הם צריכים להתאמן בחושך.



היעדר התאורה ברחובות בת ים מוכר לתשובים רבים, ונכתב על כך בהרחבה גם כאן, ב"השקמה בת ים". גם ראש העירייה, צביקה ברוט, התייחס לנושא וסיפר בהצהרה יוצאת דופן כי בעיר ישנן 42 מרכזיות חשמל שהיה צריך להחליף אותן כבר לפני 12 שנה, אלא שהכסף שהועבר לצורך טיפול בנושא, בסכום של 20 מיליון שקל – נעלמו. גם כאשר שר האנרגיה יובל שטייניץ, ביקר בעיר, הוא התייחס לנושא ואמר ל"השקמה בת ים": "לא העלתי בדעתי שלעיר בגוש דן יש בעיות תאורה".

אחד מהמתאמנים הוא ברוך, שמספר: "אני מתאמן כאן ארבע פעמים בשבוע עם מאמן אישי, אימוני כוח משולבים עם TRX וזה במקום ללכת לחדר כושר, אבל בזמן האחרון לא מספיק שבשל מזג האוויר הקריר זה מקשה עלינו להתאמן, אלא גם עכשיו אנחנו מתאמנים בחושך, כאשר הדבר ההזוי הוא שבמרחק כמה מטרים בגינת השעשועים יש אור כל הלילה".

מתאמנת נוספת, הוסיפה: "לא הגיוני שרוצים שאנחנו נשקיע בספורט ולא נותנים לנו את התנאים הנורמליים לכך. איך אפשר להתאמן בחושך? לא רואים על מה דורכים וזה לא הגיוני".

מאמן כושר אישי מזה חמש שנים, אסף זריהן, המשתמש גם הוא במתחם האימונים, הוסיף: "ביקשנו מספר פעמים מהעירייה לתקן את זה ואף אחד לא עושה דבר בנושא. אי אפשר להתאמן בצורה רצינית שביד אחת אתה מחזיק את הסמארטפון עם פנס על המתאמן. זה לעשות צחוק מהעבודה".

מאמן אישי נוסף, מזה 13 שנה, וודים ורטב, הוסיף: "יש בעיה רצינית שם שאנחנו מתאמנים בחושך וזה לא נעים. אמרו לנו שיפלו בזה, אבל לא עושים עם זה כלום. זה מסוכן, כל הזמן עם הפלאפון אתה מאיר על המתאמנים, אתה בודק את הרצפה כל הזמן לראות שנקי ואין שם זבל או זכוכיות וזה פשוט מחדל. עשרות אנשים מתאמנים שם בלילה".

בתגובה נמסר מעיריית בת ים: "מחלקת החשמל מקיימת בימים אלו בירור מקיף לטיפול בתקלה ולמניעת הישנות המקרה. במקביל, אנו נציב עמודי תאורה חדשים במקום בשבוע הקרוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    העיר מלוכלכת מוחשכת , יש אנרכיה ברחובות , אין פיקוח אין אכיפה , חופי הים האוסים , אין כסף . צביקה ברוט נכשל מידית וצריך להתפטר להעביר העיר לניהול המדינה , בושה של ראש עיר אנו גרים הרחוב גולומב , עזבו העבודות באמצע , הכל הרוס , ללא מדרכות , והשאירו התושבים ככה אומללים , תודבים שמשלמים ארנונה ומיסים ושרובם בחרו בו . אנו רוצים שהוא יקח אחריות ויתפטר מיידית , כשלון חרוץ

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אנו גרים ברחוב בן יוסף , הכל חשוך כבר חודשים , אי אפשר ללכת בערב, הלכלוך וקקי הכלבים מגעיל , כמעט בכל מקום , אין אכיפה ואין עיירה , הכל מזוהם , ילדים הולכים לבית הספר , רכבים חונים על מעברי חציה והמון לכלוך . רעיון מעולה שברוט יתפטר והמה שיותר מהר יותר טוב , כשלון

  3. טוני

    איכס גם אני הולך להתאמן שם ותמיד חשוך והתקנים לא מטופלים כראוי גועל נפש של שירות לאזרח.
    עיר מרכזית כולל חוף ים וכל כך מוזנחת גם שכבר עושים משהו זה נראה כמו חלטורה ואין מחשבה על תחזוקה אז לאחר חצי שנה נראה הרוס ומגעיל.
    יום שבת אלפי מטיילים בטיילת החדשה תדאגו לאבטחה ולניקיון שיראה רציני שיראה נקי שמטיילים שם.

  4. אנונימי

    כל העיר חשוכה!קיבוץ גלויות בעמידר אליהו נחייסי משני הכיוונים חשוך!בקושי רואים הולכי רגל בכביש בגלל החושך! איך אפשר להגיד שזה מתקופת יוסי בכ עם עד לפני כמה חודשים הכול היה מואר?! 3 פעמים התקשרתי לבקש שיגיע מנוף לפנוצ את הגזם והנה גבר חודש הכול עומד במקום. המוקד של העירייה מספק רק תירוצים.איפה נעלמו כל עובדי העירייה? בטוחה שהייתי רואה הרבה יותר מה גם בעובדי עירייה קיצצתם? נמאס כבר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות