ש"ס מצטרפת לקואליציה; מה היא תקבל? צפו בהצגת ההסכם:

כמו כן, אישרה מועצת העיר מנוי של רב עיר נוסף. מה סיכמו צביקה ברוט ורפי ברנז? "השקמה בת ים" מביא את ההסכם החתום

פורסם בתאריך: 6.3.19 18:42

ראש עיריית בת ים, צביקה ברוט, הודיע היום בישיבת המועצה על הצטרפותה של ש"ס לקואליציה, כפי שפורסם אתמול כאן, ב"השקמה בת ים". חבר המועצה מש"ס רפי ברנז ימונה לתפקיד המשנה לראש העירייה ויו"ר הנהלת העיר, ובין סמכויותיו יהיו תיק הארנונה, התרבותית החרדתית, החינוך החרדי ואחריות משותפת על תיק מורשת. במסגרת תיק הארנונה יהיה אחראי ברנז על גובה הארנונה והמדידות. עוד במסגרת ההסכם: נציג ש"ס ימשיך לכהן כיו"ר המועצה הדתית.

הצטרפותם של ש"ס מרחיבה את הקואליציה של צביקה ברוט, שכוללת את הסגנים אלי יריב המשמש גם כמ"מ ראש העיר ויהודה הרוש, ירון לוי ברוטציה עם אורי בוסקילה, וקטי פיאסצקי מורג ברוטציה עם ויקטור טל, מהם בשלב זה שניים בשכר וככול הנראה סגן אחד נוסף יקבל שכר בעתיד. על פי ההסכם ברנז יהיה זכאי לשירותי משרד ומזכירות בהתאם לאישור החשב המלווה.

צפו בהודעתו של ברוט על ההסכם הקואליציוני עם ש"ס:

בעקבות הצטרפותה של ש"ס אמר חבר המועצה ששון אליהו: "יש הרבה אנשים שהרימו גבה על הצטרפות ש"ס. אבל גם אם מפלגות כאלה ואחרות תמכו במועמד כה או אחר, ללא ספק רק בכוחות משותפים נוכל לעשות את זה. אנחנו צריכים את כל הכוחות ואת כל העזרה כדי להציל את העיר הזאת".

אליהו הוסיף כי "השיקול הזה שבו אנחנו מאחדים את כל מרכיבי הקואליציה כדי להעמיד את העיר הזאת על הרגליים. המטרה שלנו מקדשת את כל האמצעים, אני מאחל לכם בהצלחה".

חברת המועצה פרופ' לאה בם, הביעה תרעומת על המינויים האחרונים שחברי המועצה אמורים לאשר. לטענתה היא דרשה שקיפות כשהייתה באופוזיציה וכעת כשהיא בקואליציה היא לא מרגישה בנוח להעביר את המינויים. כמו כן, טענה שאין שום מידע על האנשים ולכן לחברי המועצה אין מספיק רקע כדי לאשר את התפקידים והמינויים האחרונים. "אין קריטריונים או פרטים מלבד שם", אמרה.

הסכם הרוטציה בין ראש העירייה לש"ס:

מלבד ההסכם עם ש"ס בישר ראש העירייה כי החוגים יוחזרו לילדי החינוך המיוחד, כפי שפורסם מוקדם יותר ב"השקמה בת ים". בנוסף, הוחלט על מינוי של רב עיר נוסף, הרב יעקב רוז׳ה שישמש כרב הראשי האשכנזי. חברת האופוזיציה, אילנה נאגר, שאלה בתגובה מדוע צריך שני רבנים ראשיים בעיר, וראש העירייה השיב לה רק מדובר בתואר לשם כבוד וכי רק רב אחד יקבל שכר.

כמו כן, אישרה מועצת העיר את מינויו של שמעון שמואלי, יו"ר אגודת הסטודנטים הקמפוס החרדי אונו, לשמש כחבר בהרכב המועצה הדתית בבת ים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שושי כהן

    שאלה-מי בקואליציה הזאת לא קיבל תפקיד של סגן/ממלא מקום/משנה וכיוצא בזה כיבודים כדי שייאשר בקואליציה?

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות