מטרופולין, החברה החדשה שתחליף את אגד בחלק מהקווים בבת ים (צילום: יח''צ)
מטרופולין, החברה החדשה שתחליף את אגד בחלק מהקווים בבת ים (צילום: יח''צ)

חברת מטרופולין נכנסת לבת ים: תפעיל ארבעה קווים

החברה תחליף ארבעה קווים וותיקים של אגד. כל הפרטים והשינויים:

פורסם בתאריך: 3.3.19 16:50

חברת מטרופולין תשיק החודש (מרץ)  את הקווים החדשים בגוש דן ברחבי ת"א, בת ים, ראשון לציון וחולון. בבת ים, תפעיל החברה את קווי השירות העירוניים הקיימים: 22, 2, 126,26 החל מה-15 במרץ. מדובר בקווים שהופעלו עד כה על ידי חברת אגד, אך כעת מבטיחים בחברת מטרופולין כי הנסיעה תהיה עם אוטובוסים חדשים,שיכללו עמדות טעינה לרב קו אוטומטיות משוכללות כולל החזרת עודף לנוסעים במידה שישלמו במזומן או בקבלת זיכוי כדי לרכוש את הנסיעה הבאה בקווים. בנוסף, תינתן גם האפשרות להחליף את הזיכוי לכסף מזומן באחת מעמדות "על הקו" של מטרופולין.



הרפורמה החדשה של משרד התחבורה, הביאה להשקת העמדות החדשות על מנת להקל על הנוסעים מכיוון שלא ניתן כבר לרכוש כרטיסי נסיעה אצל הנהגים בעלייה לאוטובוס. בחברת מטרופולין מרוצים מהשקת הקווים החדשים ותחילת יישום המכרז הגדול של מרחב שרון-חולון הנחשב למכרז הגדול ביותר של משרד התחבורה.

סמנכ"לית שיווק וקשרי לקוחות בחברת מטרופולין, ליבנת כהן-דן, מסרה: "אנו שמחים להיכנס לאזור פעילות חדש, ורואים חשיבות עליונה במתן שירות איכותי ויעיל לנוסעים, המשלב אוטובוסים בעלי טכנולוגיות חדשניות לצד חוויית נסיעה נעימה. אני מברכת את הנוסעים, ואת נהגי החברה, בברכת דרך צלחה ובטוחה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות