יודפת אפק-ארזי וצביקה ברוט

"לתת את המושכות לצעירה בלי הרבה ניסיון בשלטון המקומי – לא מובן מאליו"

יודפת אפק-ארזי מגיעה עם ניסיון רב ועשיר במשרד האוצר וברשות החברות, היא האשה הראשונה שמשמשת בתפקיד בבת ים. צפו בישיבה החגיגית הראשונה:

פורסם בתאריך: 3.3.19 14:25

בשבוע שבו מצוין יום האשה הבינלאומי, שיחול ביום שישי הקרוב, נכנסה לתפקידה מנכ״לית עיריית בת ים, יודפת אפק-ארזי.

הבוקר (ראשון), עם כניסתה לתפקיד, נערכה ישיבה חגיגית בנוכחות ראש העירייה צביקה ברוט, סגניו וחברי מועצת העיר. אפק-ארזי, בת ה-37, הספיקה לשמש כסגנית בכירה למנהל רשות החברות הממשלתיות, ואחראית על תחומי הכלכלה, החינוך והאנרגיה. היא בעלת ניסיון של 12 שנה במשרד האוצר וברשות החברות, והייתה מועמדת בכיר כממונה על השכר באוצר.

״אני רוצה להגיד תודה על האמון, לתת את המושכות למישהי צעירה שלא מגיעה עם המון ניסיון בשלטון המקומי. אבל עם המון ניסיון בשלטון המרכזי. זה לא מובן מאליו", אמרה בישיבה החגיגית, "קיבלתי הזדמנות אדירה לעבוד במערכת שכזו. למדתי בשבועות האחרונים אבל אקדיש את הזמן ללמוד את העיר הזאת והניסיון שיש באנשים. אעזר בכל אחד שיושב פה״.

עוד הוסיפה כי ״השלטון המקומי הוא המערכת הכי חשובה והכי מרכזית. בסוף לכל אחד ואחד חשוב הבית שלו, הגן של הילדים שלו, הבתי ספר שהילדים מתחנכים בהם, המתנס״ים שהילדים הולכים אליהם. זו הזדמנות אדירה להשפיע על חיים של אזרחים״.

לאחר שאפק-ארזי נשאה דברים, ברכו אותה חברי מועצת העיר. מחזיקת תיק החוץ והמוניציפלי, אסתר פירון, אף התייחסה למינויה כאשה הראשונה בתולדות בת ים בתפקיד מנכ״לית העירייה, וציינה: ״את המנכ"לית הראשונה שיש בעיר הזו, ובתזמון מושלם עם שבוע האישה. בת ים היא עיר מיוחדת ואני מאחלת לך ברוכה הבאה ובהצלחה״.

צפו בישיבתה הראשונה של מנכל"ית העירייה:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אריק

    מבלבלים את המוח ולא עושים כלום . לדאוג לתאורה ונקיון נורמליים הם לא מסוגלים , אפסים, אוכלי חינם

  2. שושי

    לתת לחסרת נסיון לנהל עיר גדולה סה בדיוק כמו לבחור ראש עירייה חסר נסיון.זה מתכון לכשלון.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות