צילום: Nilusha Wanasinghe / shutterstock.com
צילום: Nilusha Wanasinghe / shutterstock.com

בר המצווה העצוב של הנער לקוי השמיעה מבת ים: האולם נותר ריק

אמש (חמישי) בשעות הערב המאוחרות, יצאה קריאה לשמח את הנער ואת בני משפחתו. אבל בגלל השעה המאוחרת, הפעם תושבי בת ים לא הצליחו להתגייס ולהגיע

פורסם בתאריך: 1.3.19 10:19

לסיפור הזה אין סוף שמח. אמש (חמישי) נערכה מסיבת בר מצווה לנער הסובל מלקות שמיעה באולמי סוסייטי בבת ים. לאחר שבני משפחה הבינו כי האולם לא יתמלא, הם פנו לתושבי העיר באמצעות הרשתות החברתיות, והזמינו אותם להגיע. אבל הקריאה כנראה יצאה מאוחר מדי.

בסביבות השעה 22:00 התקבלו הודעות בקבוצות הוואטספ המקומיות, הקוראות להגיע ולשמח את הנער. "חוץ מחברים בודדים האולם ממש ריק ואין מי שירקוד וישמח – חובה ומצווה לבוא ולשמח ועכשיו", כך נכתב בהודעה.

אלא שבשונה ממקרים דומים בעבר, שבו אירועים כאלה מסתיימים בהתגייסות המונית ובשמחה גדולה, כפי שהיה בחודש שעבר בבר מצווה של נער מבת ים, כאשר לאירוע הגיעו מאות אנשים וגם חלק מהנהלת העיר בת ים ואף ראש העירייה, צביקה ברוט, הפעם ככול הנראה בגלל השעה, לא הייתה נהירה לאירוע. "נשמח אותו בדרכים אחרות", אמרה אחת מבנות המשפחה. "לצערי, אף אחד לא בא. אף ילד לא הגיע מהארגון שהוא שייך אליו ונשתדל לשמח אותו תמיד".



תושב בת ים, שהגיע לאירוע בעקבות הקריאה, אמר: "אולי בגלל שזה בר מצווה ולא חתונה, אז לא היה הרבה רעש. זה היה עצוב לשמוע שהאולם ריק ושאף אחד לא הגיע חוץ מבני המשפחה. צריך למנוע שמקרים כאלו יהיו, אם יש חשש אפילו הכי קטן שהאורחים לא יגיעו צריכים לפעול מוקדם יותר ולא ברגע האחרון. מאחל למשפחה את כל הטוב שניתן ולילד שרק יחייך".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות