יונה יהב. צילום: ראובן כהן
יונה יהב. צילום: ראובן כהן

באים לעזרה: תכירו את יועצי הסתרים של ראש העירייה

מתברר שראש עיריית בת ים נפגש עם ראשי הערים בהווה ובעבר. המטרה: איך מקדמים את העיר ומחלצים אותה מהמצב המאוד לא פשוט שבו היא נמצאת

פורסם בתאריך: 28.2.19 15:16

המצב המאוד לא פשוט שבו נמצאת העיר בת ים, הוביל לכך שראש העירייה הנכנס, צביקה ברוט, גייס לעזרתו מספר ראשי ערים בהווה ובעבר לפגישות ייעוץ וסיוע. בין ראשי הערים שאיתם נפגש ומשוחח ברוט, ניתן למנות את ניר ברקת לשעבר ראש עיריית ירושלים, רון חולדאי שנבחר לכהונה נוספת בתפקיד ראש עיריית תל אביב ויונה יהב שהפסיד בבחירות האחרונות לראשות עיריית חיפה, לאחר 15 שנה בתפקיד.

יהב נראה בשבוע שעבר בלשכתו של ברוט בעיריית בת ים, ולאחר ביקורו סיפרו גורמים בעירייה כי הוא משמש כיועץ לברוט, שהוביל מהפך בבחירות ונאלץ להתמודד עם עיר בקשיים כלכליים, ותוכנית הבראה דרמטית, הכוללת פיטורים של מאות עובדים. לכל זה, אפשר להוסיף את המלחמה בעבודות הרכבת הקלה שמשתקות את העיר, המצוקה האמתית בשטחי בנייה למסחר במקביל למאבק בהשתוללות הפינוי בינוי והמגדלים בעיר והסכם האיחוד של העיר עם תל אביב.



מי מסייע לברוט עם ההתמודדות הלגמרי לא פשוטה, מלבד הסגנים, הם ראשי הערים הוותיקים שתומרים מנסיונם. חולדאי מכהן בתפקיד מזה 21 שנים, וברקת כיהן כראש עיריית ירושלים במשך כעשור. ואולי הם יצליחו למצוא פתרונות שיחלצו את בת ים מהמצב הסבוך שבו היא נמצאת.

מעירית בת-ים נמסר בתגובה כי ״מיד לאחר הבחירות, הבטיח ראש העירייה לגייס גם את אנשי המקצוע הטובים בארץ כדי לקדם את בת ים ותושביה. במסגרת זו נפגש ראש העירייה עד כה עם עשרות בעלי תפקידים בכירים בהווה ובעבר, שהסכימו לתרום מזמנם ומיכולותיהם כדי לקדם את בת ים. מדובר בין היתר בבכירים שכיהנו כשרים, ראשי ערים, ח״כים, מנכ״לי משרדי ממשלה ובכירים במשק אשר מאמינים בפוטנציאל של העיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. בת ימית

    למה צריך יועצים מבחוץ? היה טוב אם היה מתייעץ עם לחיאני שהצליח להציל את העיר ולהרים אותה מהמצב הנחות והעלוב בה היתה לחיאני אוהב את בת ים ומכיר אותה ובטוח שיש לו עצות טובות

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני רוצה לדעת מתי כל הבלגן ברחוב יוסף טל יגמר
    אין לנו אפשרות של חניות פקקים ברחוב הרסו את כל העיר

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות