הרמפה השבורה בחוף בת ים
הרמפה השבורה בחוף בת ים

נזקי מזג האוויר: האם הרמפה בחוף הסיפלאס בסכנת קריסה?

החורף האחרון גרם ללא מעט נזקים על קו החוף של בת ים. לאחר שראש העירייה הזהיר מפני קריסת הטיילת, מתגלה שבר עמוק ברמפה המפורסמת בחוף הסיפלאס

פורסם בתאריך: 27.2.19 17:22

החורף ומזג האוויר הסוער ממשיך לגרום להרס בחופי בת ים: השבר ברמפה המפורסמת בחוף הסיפלאס בבת ים העמיק, היא ניזוקה בצורה משמעותית ונמצאת ובסכנת קריסה.



רק לפני כשבועיים דיווחנו כאן ב״השקמה בת ים״ על העובדה כי הבולען שנפער בטיילת בת ים, עדיין לא טופל. זאת, כחודש לאחר שראש העירייה צביקה ברוט, הזהיר ואמר: "אחרי שנים של הזנחה, הטיילת שלנו קורסת". בעקבות מצב החירום הצליח ברוט לגייס כמיליון וחצי שקלים, לטובת שיקום רצועת החוף.

השבר ברמפה: מבט מבפנים

אבל הנזקים ממשיכים להתגלות. בימים האחרונים קיבלה העירייה פנייה מתושב העיר שהבחין בשבר המעמיק ברמפה. ״פניתי לעירייה בנושא, והם השיבו שישלחו מישהו לאיזור. זה מאוד מסוכן, ברוחות העזות שצפויות השבוע ברזלים שלמים עלולים לעוף לעבר ההולכים בטיילת״.

עוד הוסיף כי ״אני עוסק בבנייה ויכול לקבוע באופן חד משמעי שאי אפשר לתקן את זה. העירייה חייבת להרוס את הרמפה ולבנות אותה מחדש. אבל בתור התחלה חייבים לגדר את המקום, זו סכנת נפשות״.

מעיריית בת ים נמסר בתגובה: "עם קבלת המידע, צוותי העירייה הגיעו למקום לבחון את מסוכנות הרמפה, ואנו פועלים לבצע במקום את התיקונים הנדרשים בהקדם".

"לאחרונה ראש העירייה סייר עם מחזיק תיק חוף הים לאורך החוף, והורה להעמיד תקציב מיוחד של מיליון וחצי שקלים כדי לבצע את כל התיקונים הדרושים ברצועת החוף, על מנת לאפשר את פתיחת החופים בזמן לעונת הרחצה הקרובה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות