נטע ברזילי. צילום: דניאל קמינסקי

היסטריית האירוויזיון: בכמה תושכר לתיירים דירה בבת ים?

לפי בדיקה באתר הוטלס קומביינד, 72% אחוז מהגולשים האירופאים שמחפשים לינה בתל אביב בימי האירוויזיון, סורקים גם את הערים המקיפות, בהן חולון ובת ים

פורסם בתאריך: 25.2.19 19:43

האירווזיון שעתיד להתקיים בתל אביב במהלך חודש מאי הקרוב, צפוי להביא לתל אביב ולאזור כ-20 אלף חובבי התחרות, שיחפשו מקום לינה. העובדה שבתי המלון בתל אביב הכפילו ואף שילשו את מחירי הלינה, גורמת לתיירים רבים לנסות ולמצוא חלופות כבר בימים אלה, וגם בערים הקרובות לתל אביב, בהן ראשון לציון, חולון ובת ים.



האירווזיון שייערך השנה בין התאריכים ה-17-19 במאי, מסתמן כאחד האירועים הכי יקרים שבהם נתקלו התיירים האירופאים שלא מחמצים אף תחרות. מלבד מחירי הכרטיסים, המחירים מתקיירים ומזנקים בתחום המזון ובעיקר בכל מה שקשור ללינה. כך לדוגמה, בסוף השבוע שבו תתקיים התחרות עבור דירת שלושה חדרים בראשון לציון, ישלמו תיירים 5,413 שקל עבור שני לילות בלבד.

גם בבת ים המצב דומה, שם דירה של שלושה חדרים מושכרת במחיר של 3,418 שקל לעומת 1,410 שקל בסוף שבוע רגיל. תושבת בת ים, המשכירה דירות בעיר, מסבירה: "יש המון ביקוש לסוף השבוע המדובר וכולנו מרוויחים מזה. אני יכולה לומר שאני לא חושבת שהמחיר הוא גבוה מדי, אנחנו נותנים לשוכרים דירה בה יכולים להיות עד חמישה אנשים, ובהנחה שזה מתחלק בין כולם זה לא מחיר גבוה. חוץ מזה, ביחס למחירי הדירות בתל אביב בסוף השבוע הרלוונטי, מה שאני מציעה מחיר הרבה יותר זול".

 

איל סגל, מאתר השוואת מחירי המלונות הוטלס קומביינד, מוסיף: "אנו עדים לתופעות דומות סביב ארועים בינלאומיים הזוכים לביקוש רב. למשל, בחתונת הנסיך הארי תושבי וינדזור העלו את מחיר הלינה לעשרות אלפי שקלים, ובמונדיאל הרוסים הפכו את בתיהם לאכסניות מאולתרות המארחות בו זמנית מספר רב של תיירים".

לפי בדיקה באתר הוטלס קומביינד, כ-72 אחוז מהגולשים האירופאים שמחפשים אחר לינה בתל אביב בימי האירוויזיון, סורקים גם את הערים המקיפות, בהן הרצליה, רמת השרון, רמת גן, גבעתיים, חולון ובת ים. עוד עולה כי 39 אחוז מכלל הגולשים בודקים גם את האפשרויות ללינה בערים רחוקות יותר מתל אביב, כמו רעננה, כפר סבא, פתח תקווה וראשון לציון. בנוסף, 22 אחוז מביעים עניין גם בנוגע לאפשרות ללון בנתניה, ראש העין ורחובות.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות