צילום: LunaseeStudios / Shutterstock.com
צילום: LunaseeStudios / Shutterstock.com

אביה של תהילה שנפצעה ממוט ברזל: "הילדה שלי פקחה את עיניה"

שיפור במצבה של הנערה בת 15, בתה של המורה האהובה מתחכמוני, שכל בת ים עדיין מתפללת לשלומה

פורסם בתאריך: 24.2.19 15:29

בשורות מעודדות: תהילה בן זינו, הנערה בת ה-15 שנפצעה באורח קשה ממוט ברזל שפגע בראשה, שבה להכרה חלקית ואף החלה לתקשר חלקית 10 ימים אחרי שנפגעה.



לאחר פציעתה של תהילה העיר בת ים התאחדה והתפללה למען החלמתה של הנערה בת ה-15. היום, לשמחת רבים, עדכנה משפחתה מבית החולים הדסה עין כרם כי חל שיפור קל במצבה. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לגלות מה יהיו השלכותיו המקרה הקשה.

אברהם בן זינו, אביה של תהילה, אמר ל"השקמה בת ים": "ברוך השם המצב השתפר, אך היא עדיין בטיפול נמרץ. הילדה שלי פקחה את עיניה, אבל היא לא מדברת עם הסביבה ואנחנו לא יודעים אם היא שומעת אותנו, כך שיש לנו קשיים מסביב ומחכים לתוצאות הרפואיות".

על הטיפול בנושא מצד המשטרתי, אמר האב: "אנחנו מודים עד עכשיו למשטרת ישראל, אבל אנחנו רוצים שמישהו כאן ייתן את הדין על מעשיו. רוצים שיחקרו את כולם בנושא הזה לא יכול להיות ששלחתי את הילדה שלי לבית הספר ואני רואה אותה בביה"ח שוכבת, מונשמת ומורדמת? מישהו כאן חייב לספק תשובות".

"מהרגע שהתעוררה אנחנו כל היום משמיעים לה מוזיקה כדי שהיא תחייך ותשמח ואנחנו מבקשים מכולם להמשיך ולהתפלל עבורה ובשבילה", מסכם האב, "היא צריכה אולי לעבור עוד ניתוח ואנחנו מחכים לראות מה יהיה על מנת שנדע כיצד נמשיך הלאה בשיקומה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות