עיריית בת ים
צילום: מורן בן זכאי

אולי תצליחו להקל על עומסי התנועה בעקבות עבודות הרכבת?

גם השבוע: אתם שאלתם - אנחנו בדקנו

פורסם בתאריך: 22.2.19 10:20

חונים על המדרכות ומעברי החציה

כבר יותר משנתיים אני מתלונן על נהגים שחונים על המדרכות ומעברי החציה בכביש שבין בתי הספר דוד אלעזר וסוקולוב. התוצאה: הילדים מסתכנים בחציה בין מכוניות, ואני, כנכה, לא יכול לעבור, כשאני מוציא את הילד מבית הספר. מדוע אין אכיפה במקום? מדוע העירייה אינה מציבה עמוד קטן באמצע המדרכה, שימנע עלייה למדרכה?

תגובת העירייה: "תודה על פנייתך, אנו נבחן הוספת עמוד במקום".

לחשב מסלול מחדש

מצב התנועה ברחוב ניסנבוים, בעקבות עבודות הרכבת הקלה, הפך לבלתי נסבל. בנוסף לעבודות והסדרי התנועה המגבילים, מוצב רמזור באמצע הכביש, שמפריע לזרימת התנועה. אולי כדאי להשקיע מעט מחשבה ולהנהיג הסדרי תנועה חדשים?

תגובת העירייה: "הסדרי התנועה ברחוב מתבצעים על ידי חברת נת"ע, עבור הקמת הקו האדום של הרכבת הקלה. אנו נעביר לנת"ע את הפנייה, ונמשיך לפעול מול נת"ע ומשרד התחבורה על מנת למזער את הפגיעה בתושבים בעקבות עבודות בעיר".



שכחתם את סמטת התבור?

לפני מספר חודשים הבטיח ראש העירייה היוצא, יוסי בכר, שסמטת התבור תעבור שינוי ופיתוח. כיום הכביש כולו מלא שקעים וסדקים עמוקים ויש הזנחה גדולה מסביב. עד היום לא נעשה דבר, ואני מבקש מראש העירייה לטפל מיידית בבעיה.

תגובת העירייה: "עיריית בת ים מבצעת התחדשות של המרחב הציבורי בהתאם לתוכנית עבודה שנתית, בכל פעם באזור אחר בעיר ובהתאם לצרכים השונים. הוריתי לבדוק את המפגעים בכביש באופן מיידי ולקיים סיור במקום".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות