אתר בנייה אילוסטרציה Depositphotos_20949867_XL lagereek
אתר בנייה אילוסטרציה Depositphotos_20949867_XL lagereek

בשני מתחמים בבת-ים: 198 דירות ייהרסו, 560 דירות חדשות ייבנו במקומן

חברת אזורים הודיעה על זכיה בשני פרויקטים בבת-ים, ברחובות הקק"ל-תנין וברחוב מבצע סיני. באחד מהמתחמים ייבנו בניינים של 26 קומות

פורסם בתאריך: 19.9.23 08:21

חברת אזורים הודיעה על זכייה בשני פרויקטים של התחדשות עירונית ותחילת חתימות בבת-ים. מדובר במתחמים ברחובות הקק"ל-תנין וברחוב מבצע סיני. בסך הכל החברה צפויה להקים במתחמים אלו כ-560 דירות חדשות. באשר למתחם הקק"ל-תנין, החברה נמצאת כיום בהליך מתקדם של חתימות הדיירים על חוזים עם החברה, בחלק מהבניינים הגיעה החברה לרוב הדרוש. כמו כן, החברה מקדמת בימים אלו את התכנון מול המנהלת להתחדשות עירונית בבת ים בשילוב צוותי התכנון של הרשות המקומית.

המתחם מרחובות קק"ל-תנין, מורכב משני בניינים ותיקים ברחוב קק"ל 10-12 ומ-6 בניינים וותיקים נוספים ברחוב התנין במספרים 4-6-8 ו-7-9-11. במתחם יהרסו כ-111 דירות ובמקומן יבנו כ- 330 דירות ב-3 בניינים בגובה של כ-26 קומות. כמו כן, המתחם צפוי לכלול שטחי ציבור, וכ-750 מ"ר המיועדים למסחר ותעסוקה.

 

אזורים מיוצגת בפרויקט קק"ל–תנין ע"י עו"ד נועה קלאו ועו"ד עידית הגלר ממשרד גדעון פישר ושות'. עו"ד הדיירים בתנין 4-6-8 הוא עו"ד רוני חרמון, עו"ד הדיירים בתנין 7 היא עו"ד דפנה מנגד, עו"ד הדיירים בתנין 9-11 הוא עו"ד יוסי אומיד, עו"ד הדיירים בקק"ל 10-12 הוא משרד שחר פטל ועו"ד ניר פרבר.

בפרויקט ברחוב מבצע סיני 30-38, יהרסו 80 דירות ב-5 בנייני רכבת ותיקים, ובמקומן יבנו כ-230 דירות. בתחילת אוגוסט החל תהליך החתימות על החוזה בין הדיירים לחברה ותוך פחות מחודש ימים חתם הרוב הדרוש על ההסכם לפינוי בינוי. אזורים מיוצגת בפרויקט ע"י עו"ד עידו היימר בשיתוף פעולה עם עו"ד חגי אדורם, הדיירים בפרויקט מיוצגים ע"י משרד גרשון שניידר ושירלי שניידר. אדריכלי הפרויקט הם ליאור אחירון ממשרד גיורא גור אדריכלים.

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, אמר: "חברת אזורים שמחה לקחת חלק בתנופת הבנייה ובהתחדשות העירונית במתחמים השונים בעיר, ותמשיך לצעוד קדימה במחויבות לפיתוח העיר. אנחנו מודים על אמון הדיירים בחברה וסמוכים ובטוחים שיחד נצליח להביא להקמתם של פרויקטים חדשנים ומרשימים אך כאלו שגם שומרים על צביון השכונה ודייריה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות