תכנית יוספטל 80, יסקי מור סיון אדריכלים
תכנית יוספטל 80, יסקי מור סיון אדריכלים

מגדל מגורים של עשרות קומות, דירות להשכרה ל-25 שנה: אושרה להפקדה תכנית יוספטל 80

הוועדה המחוזית תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד תכנית למגורים ולעסקים ברובע העסקים המתחדש של בת ים - יוספטל 80. כמה דירות ייבנו בפרויקט?

פורסם בתאריך: 15.1.23 07:24

הוועדה המחוזית תל אביב, בראשות ערן ניצן, החליטה להפקיד תכנית למגורים ולעסקים ברובע העסקים המתחדש של בת ים – יוספטל 80. התכנית, על שטח של כ-6.5 דונם, מהווה שער כניסה צפוני לרובע העסקים של בת ים, והיא ממוקמת בסמוך לתחנת הקו האדום של הרכבת הקלה, שבקרוב תתחיל לפעול, ולתחנת מטרו יוספטל בת ים שעל קו 3M, ובמרחק של כקילומטר מתחנת רכבת ישראל.

התכנית נהנית ממיקום בעל נגישות יוצאת דופן למגוון אמצעי נסיעה, ובהתאם להוראות תמ"א 70 ומדיניות לרובע העסקים של העיר שאושרה על ידי הוועדה המחוזית, כוללת מגדל תעסוקה בן 16 קומות ומגדל מגורים בן 30 קומות ובו 200 יחידות דיור, שניהם מעל מבנה מסד בן 6 קומות של מסחר ותעסוקה. 100 מיחידות הדיור בפרויקט יוקצו להשכרה לתקופה של 25 שנים. סך הכל יכלול הפרויקט כ-36 אלף מ"ר לתעסוקה ומסחר.

 

התכנית כוללת בתחומה את מבנה קופת חולים מאוחדת. שטח זה יועבר לידי הוועדה המקומית וייועד לצורכי ציבור. הוועדה המקומית תוכל לבחור אם לעשות שימוש במבנה הקיים, להוסיף לו קומות, או להקים במקומו מבנה חדש. לאור הסמיכות לאמצעי התחבורה הציבורית קבעה הוועדה למבנים תקן חניה נמוך, וכל מקומות החניה למעט אלו של המגורים יהוו חניה ציבורית. כמו כן, במסגרת התוכנית יוקצו 300 מקומות חניה לאופניים מעבר לתקן הנדרש, לשימוש הציבור.

התכנית גובלת בתוכנית בנימיני, וממוקמת בסמוך לפינת הרחובות יוספטל וניסנבאום, ובכך משלימה את התכנון של החזית הצפונית לרובע התעסוקה בבת ים. מתכנן מחוז תל אביב במינהל התכנון, אדר' ארז בן אליעזר, אמר: "התכנית מהווה נדבך נוסף בתכנון המתהווה בשנים האחרונות לאורך רחוב יוספטל אשר הופך להיות ציר משמעותי בכניסה לעיר".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות