מגדלים
הדמיה: אטלנטיס - לאה רובננקו

התוכנית בדרום-מערב בת ים: מגדלים של 50 קומות, בית מלון, משרדים ומסחר

שכונת המגדלים הירוקה צפויה לכלול כ-5,500 יחידות דיור, שיאכלסו 27 אלף דיירים. רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים ובעלי קבוצת מזרחי ובניו: "הבנייה המתוכננת תביא את תל אביב לבת ים"

פורסם בתאריך: 3.11.20 15:33

בדרום-מערב בת ים מתוכננת להיבנות שכונת מגדלים ירוקה, שצפויה לכלול כ-5,500 יחידות דיור שאכלסו יחדיו 27 אלף דיירים. כמו כן, בצמוד לו מצפון, ייבנו בעתיד עוד
כ- 1,700 יחידות דיור, כאשר בסך הכל יכלול המתחם כ-35 אלף תושבים. מדובר בפרויקט ענק באחת עתודות הקרקע האחרונות שנותרו בשטחה של העיר בת ים.

רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים ובעלי קבוצת מזרחי ובניו, מסביר: "אין ספק שמתחם בי/410 מביא לבת ים את הסטייל ואת תרבות המגורים של העיר הגדולה, תל אביב. יש בו את כל היוקרה והפסיליטיס שישנם בשכונות היוקרה החדשות של צפון תל אביב מחד גיסא ומאידך גיסא את הקסם של בת ים כעיר חוף ייחודית במינה במדינת ישראל".

עוד הוסיף מזרחי כי "אין ספק גם שהקרבה המיידית של של המתחם לתחנת הרכבת הקלה העתידית, לנתיבי איילון ולאזור התעסוקה, המסחר והבילוי של מערב ראשון לציון ובד בבד ולטיילת בת ים ולפאבים והמסעדות של חוף ראשון, הופכת את המיקום שלו למושלם מכל הבחינות".



נכון להיום, בונה קבוצת "מזרחי ובניו" מספר מגדלי מגורים במתחם החדש, כאשר הצפי להיתר ראשון הוא באפריל 2021. אחד הפרויקטים של הקבוצה הוא ה"סי ליין", שיכלול  96 יחידות דיור במגדל אחד בן 25 קומות, ובו דירות בנות 3-4-5 חדרים, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. מחירה של דירת שלושה חדרים בפרויקט החל מ-2.2 מיליון שקלים, ארבעה חדרים – החל מ- 2.8 מיליון שקלים וחמישה חדרים החל מ-3.3 מיליון שקלים.

בפרויקט נוסף הוא "פארק הים", שיכלול 234 יחידות דיור של 3-4-5 חדרים ופנטהאוזים בשלושה מגדלים. עוד פרויקטיים מתוכננים הם "מגדל הצדף" שיכלול 74 יחידות דיור ו"מגדל הפנינה" שבמסגרתו ייבנו 74 יחידות דיור. שני הפרויקטים יכללו דירות בנות 3-4-5 חדרים ופנטהאוזים.

עוד בתכנון: פרויקט "אטלנטיס" שני מגדלים עם כ-180 יחידות דיור של 3-4-5 חדרים פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים. פרויקט נוסף שיוזמת קבוצת "מזרחי ובניו" הוא "סי וויו", עם 148 יחידות דיור בשני מגדלים בני 50 קומות, כאשר מלבד מגורים יכלול אחד הבניינים משרדים, דיור מוגן ומלון בן 180 חדרים וכל זאת מעל מרכז מסחרי של שתי קומות עם שטח של 6,000 מ"ר למסחר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתי יפתחו משרדי לתווי חניה כל הזמן אין קבלת קהל.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות