צילום: אסף עברון

שלומי לחיאני שנתבע על ידי ארבע חברות נדל"ן: "ויכוח עסקי"

המתחם בנווה צדק, חיים גבריאלי, ארבע חברות נדל"ן וראש עיריית בת ים לשעבר: הפרשה החדשה שבה מעורב לחיאני

פורסם בתאריך: 10.9.20 15:08

ארבע חברות נדל"ן הגישו תביעה נגד שלומי לחיאני, ששימש כראש עיריית בת ים בים השנים 2003-2014. לטענת החברות הן העניקו ללחיאני זכויות הנאמדות במיליוני שקלים במתחם שבשכונת נווה צדק בתל אביב.



בחודש שעבר, פנו ארבע חברות הנדל"ן אל בית המשפט המחוזי בתל אביב בבקשה לבטל את זכויותיו של לחאיני בקרקע המדוברת. החברות רכשו את הקרקע מהמדינה בסכום של חמישה מיליון שקלים. לטענת החברות, הן העניקו ללחיאני מחצית מהזכויות בקרקע לאחר שאמר להן כי הוא מכיר את חיים גבריאלי, אשר לדבריהן השתלט על הקרקע ויוכל לעזור להן בפינוי השטח. ואולם, לטענת החברות הפולשים לא פונו מן השטח, ולחיאני לא עשה דבר על מנת לקדם את פנוי השטח. זאת, כך לטענתן, על מנת לגרום להן למכור את חלקן בקרקע לגורם אחר.

לחיאני נעצר בדצמבר 2009, בחשד לעבירות פליליות ושחיתות שלטונית. בשנת 2013 הודיעה הפרקליטות כי תגיש כתב אישום נגד לחיאני בהאשמת השגת טובות הנאה, העלמת מסים ולקיחת שוחד. בפברואר 2014, בעקבות כתב האישום, נאלץ לחיאני לפרוש מתפקידו כראש העירייה. לחיאני הודה והורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים. באפריל 2015 נגזר על לחיאני עונש של שמונה חודשי מאסר בפועל (שמתוכם ריצה חמישה) וקנס. כמו כן, הוטל עליו קלון למשך שבע שנים.

שלומי לחאיני מסר בתגובה: "מדובר בוויכוח עסקי ובית המשפט יחליט מי צודק. חג שמח ושנה טובה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מ.ו

    אוהבים אותך איש יקר שנה טובה אוהב תורה ולומדי מוקיר רבנן הכרת הטוב לאיש טוב עזבו אותו לנפשו הוא יודע מה עושה שנה טובה ומתוקה לך.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות