נדלן
צילום אילוסטרציה

מדד יד2 מסכם עשור: בת ים במקום השלישי עם זינוק של 61% במחירי הדירות

מדוע בת ים הפכה לכל כך מבוקשת, ומה היה מחירה של דירת ארבעה חדרים לפני 10 שנים?

פורסם בתאריך: 23.12.19 11:49

מחירי הדירות בבת ים זינקו בעשור האחרון בשיער של 61 אחוז. כך עולה מסיכום העשור של מדד יד2, לקראת כניסתה של שנת 2020.

על פי נתוני מדד יד2 בת ים נמצאת במקום השלישי בדירוג הערים שבהן נרשמו עליות המחירים הגבוהות ביותר בעשור החולף. בתחילת העשור עמד מחיר ממוצע של דירת ארבעה חדרים על 1.373 מיליון שקל, ואילו בסוף שנת 2019 עומד המחיר על 2.209 מיליון שקל. מדובר בזינוק של 61 אחוז, הוא הרבה מעל הממוצע הארצי שעומד על 47 אחוז. בקרב השכנות, נרשמה עלייה של 46 אחוז בחולון, כאשר מחיר דירת ארבעה חדרים עומד כיום על 2.232 מיליון שקלים ו-51 אחוז בראשון לציון, כאשר מחיר דירת ארבעה חדרים עומד על 2.173 מיליון שקלים.



מנכ"ל פרי נדלן, לירון פרי, הבונה מספר פרויקטים בבת ים, אומר: "התוכניות הממשלתיות להורדת מחירי הדירות, מחיר למשתכן ומע"מ אפס, לא הצליחו להשיג את מטרתן ולראייה העלייה המתמשכת במחירי הדיור. בת ים נמצאת בשנים האחרונות בתנופת התחדשות והעיר משנה את פניה. לדוגמה, בעשור האחרון הוקמה שכונת פארק הים המושכת אליה אוכלוסייה ברמה סוציו-אקונומית גבוהה וכן אוכלוסייה של משפחות צעירות".

עוד מוסיף פרי כי "מיקומה של בת ים בלב אזור הביקוש, במעגל הראשון של תל אביב, הופך אותה למבוקשת במיוחד, ולכן זה לא מפתיע שהיא אחת הערים עם עליית המחירים הכי גבוהה. הביקוש לדירות בעיר, במיוחד בשכונות החדשות,  צפוי לעלות וכך גם המחירים".

לפני בת ים ברשימה נמצאת העיר לוד עם זינוק של 77.6 אחוז במחירי דירות ארבעה חדרים, ורמלה עם זינוק של 68 אחוז. ואילו אחרי בת ים, במקום הרביעי, נמצאת אשקלון עם זינוק של 60.4 אחוז. את החמישייה הראשונה סוגרת העיר כרמיאל עם עליית מחירים בשיעור של 57.6 אחוז בעשור האחרון.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות