חדשות האוכל: יום הבסטיליה ומלא בשר

פורסם בתאריך: 14.7.22 10:26

ב-14 ביולי, היום בו התרחשה נפילת הבסטיליה, מציינים את יום העצמאות והחג הלאומי של צרפת וזו הזדמנות נהדרת להצדיע למטבח הצרפתי בכלל ולתחום הפטיסרי בפרט.

השבוע לרגל יום הבסטליה הצוות המקצועי של אמני הפטיסרי והקונדיטורים של בוטיק סנטרל ייצרו בשיתוף פעולה עם חומרי הגלם האיכותיים של "סוגת" סדרת קינוחים המצדיעה לקלאסיקות צרפתיות, כי בואו נודה על האמת שבשביל פטיסרי איכותי, כבר לא חייבים להחתים דרכון ולטוס לפריז.

בין הקינוחים :  דמיינו אקלרים ממולאים בקרם פטיסייר עשיר (14 ש"ח) , מקרונים צבעוניים (6 ש"ח ליח'), באבא א רום בכלי זכוכית  (32 ש"ח), מילפיי (29 ש"ח), פס סאנט-א-נורה (74 ש"ח), משולש אופרה אישי (29 ש"ח), פריז ברסט (24 ש"ח), פטיפורים שובי לב (7 ש"ח ליח') , כל אלו ועוד הרבה נוספים מיוצרים מהמרכיבים הטריים והמשובחים ביותר, תוך הקפדה על האיכות הגבוהה ביותר ותשומת לב לפרטים הקטנים.

החנויות של בוטיק סנטרל, יציעו בין 7.7-15.7 ויטרינות עמוסות בקינוחים ומאפים, מפסגת הפטיסרי הצרפתי.

ממש היום נחגג בצרפת יום הבסטיליה, ואין יום מתאים מזה כדי לבקר בקונדיטוריית מונייר ולטעום מפרי יצירתו של השף הצרפתי מוריס מונייר. הקונדיטוריה מציעה מגוון רחב של קינוחים נהדרים שהם מופת של אסתטיקה וקפדנות: ובהן – המלכה הבלתי מעורערת של החג הזה – עוגת סנט הונורה עם הפחזניות המפורסמות של מונייר – מבוסס על בצק פריך ושזוף, קרם פטיסייר וניל מופלא ומדובר בשילוב מרקמים כה נכון ומהנה, מקרונים רכים ומתוקים וקרואסונים חלומיים וטריים המיוצרים בעבודת יד.

את הקינוחים ומגשי האירוח ניתן למצוא בחנות המפעל של מונייר בראשון לציון, או להזמין עד הבית. כל המוצרים בכשרות מהדרין מטעם רבנות ראשל״צ.

ברשת "מאפה נאמן", משיקה קולקציית עוגות קיציות לרגל יום העוגות הבינלאומי ועונת הקיץ  המבוססת על פירות וקרמים קרירים בטעמים מרעננים. הקולקצייה מגוונת ומתאפיינת במבחר רחב של עוגות על בסיס פירות קייצים בטעמים  מצננים וממכרים. בלב הקולקציה ניתן למצוא עוגות סולרו מנגו, קראנץ' פיסטוק, גבינת אוכמניות, מוס גבינת תותים ועוד מגוון עוגות בשילובים של פירות וקרמים במתיקות מאוזנת שתהפוך אתה הקיץ לשמח וקריר יותר בפה.

לכבוד יום העוגות הבינלאומי החל ב20/7 ערכה רשת ״מאפה נאמן״ את סקר העוגות הגדול בקרב  50הסניפים של הרשת הפזורים רחבי הארץ מצפון – לדרום.מנתוני הסקר עולה כי הקהל הישראלי צורך בין 8-10 עוגות בשנה בממוצע לאדם , עוד עולה מהסקר כי הטעמים האהובים על הישראלי הם :

עוגת שוקולד קלאסית – 12%

עוגת גבינה פירורים – 10%

עוגת שמרים בטעם שוקולד – 9.9%

עוגת גבינה אפויה – 8.7%

עוגת שיש קלאסית-  8%

עוגת שיש תפוז – 7.4%

עוגות מאפינס – 6.8%

עוגת פררו רושה 5.6%

שמרים גבינה – 5.4%

טעמים נוספים – 26.2%

במסעדת אסדו בר בקיבוץ אלונים, של משפחת רויזנר האורוגוואית תמצאו חוויה קרניבורית של גאוצ'ואים, עם נתחי אסאדו ענקיים שנצלים על שיפודים בצורת קרוס (שיטת צלייה ארגנטינאית), למשך שמונה שעות על גחלי עצי הדרים, ובעיקר אווירה חמה, משפחתית ומזמינה, שתיקח אתכם היישר לדרום אמריקה, ממש כאן ליד הבית.

המסעדה שפתוחה רק שלושה ימים בשבוע: חמישי, שישי ושבת, מציעה לסועד חוויה קרניבורית דרום אמריקאית הכי מסורתית שיש,הצלייה האיטית משווה לבשר את הרכות והנימוחות כשנותנים לשומן שלו להישרף ולהגיר את נוזליו על הנתח. נתחי הבשר השלמים שמוצעים הן מזן אנגוס ועגלות מעורבות כמו: אנטריקוט, פיקניה, שייטל, פילה, סינטה, וטלה  המגיעים מרמת הגולן, ומעת לעת מוצעים גם מנות ספיישל מפרה מבכירה (טיבון עגל(  ועוד.

מסעדת אסדו בר, קיבוץ אלונים, שעות פתיחה: ה', ו': 12:00-22:00; שבתות וחגים: 12:00 עד שנגמר הבשר, טל' להזמנות: 0544200291; www.asadobar.co.il

מסעדת שף טאפאס עולמית, אוניקס,  היא אחת המיוחדות בנוף המסעדות של העיר התחתית בחיפה. היא מזכירה מסעדות יוקרתיות בחו"ל, הן באווירה, בעיצוב המרהיב, ובמנות המוקפדות שעשויות מחומרי גלם איכותיים שיובאו מהעולם, ועשויות בידי השף ג'וני גוריק, שבישל לשועי עולם, נשיאים, ומלכים. אובאמה, ערפאת, רבין, המלך חוסיין, שיראק ועוד הם רק חלק קטן מרשימה מפוארת. הוא בוגר בתי ספר גבוהים לקולינריה של פרנסואה רבלה, ופול בוקיז בצרפת, והוא מתמחה במטבח מודרני שמשלב את זה הצרפתי והאיטלקי הקלאסי.

במסעדת שף אוניקס, שנקראת על שמה של אבן חן יוקרתית, הוא מגיש מנות טאפאס מכול העולם, מנות בהשראת מדינות שבהן שהה במהלך עבודתו בחו"ל. שף ג'וני הוא נוצרי ארמי, שפת אימו היא ארמית, והוא במקור מהרובע הנוצרי בעיר העתיקה בירושלים. במסעדה הושקעו מיליונים, כי הבר, והשולחנות עשויים מאבן האוניקס, שאחת מתכונותיה המרהיבות היא חדירת אור דרכה.

 

מקדונלד'ס תחלק במתנה בארוחות הילדים את צעצועי "המיניונים2", הדמויות האהובות מתוך הסרט ששבר את שיאי הצפייה בישראל "המיניונים2 עלייתו של גרו".

בסדרת צעצועי "המיניונים2" 14 דמויות שונות עשויות מקרטון תלת מימד, כחלק מהמהלך אותו החלה הרשת בישראל מתחילת השנה לחלק בארוחות הילדים צעצועים ידידותיים מחומרים מתכלים. במקביל, מציעה הרשת מגבות מדליקות ממותגות של "המיניונים"2 לבחירה בארבעה צבעים, במחיר 24 שקלים למגבת בקניית ארוחה (29 שקלים ללא ארוחה או תמורת 19 מק קוינס).

ולסיום השף רונן ורה העורך קייטרינג בשרים ומטעמים קולינריים בכל רחבי הארץ משיק מנה חדשה- קרפצ'ו חציל עם תוספת צ'ימיצ'ורי וזילופי טחינה

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות