חדשות האוכל: עראיס דגים בISSA FISH MARKET

מנות חדשות, ארוחת ילדים מיוחדת והמון טעמים קולינריים- חדשות האוכל

פורסם בתאריך: 15.3.22 19:54

רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, מציגה את תפריט  אביב 2022, ומשיקה קולקציית המבורגרים חדשה, לצד מנות נוספות   אל קטגוריית המנות הראשונות מתווסף צ'יפס ברלין בפונדו וגבינות כמהין שמוגש עם איולי שום קונפי ובצל מקורמל, קטשופ קארי ואיולי חמאת בוטנים. מוגש עם בצל ירוק קצוץ מעל. (במסעדות הרשת שאינן כשרות).

אל קולקציית ההמבורגרים המיוחדים מתווספים שלושה המבורגרים חדשים ומסקרנים במיוחד: סיזר בורגר כמהין – המבורגר בקר טרי במילוי גאודה כמהין ופרמז'ן, חסה רומית, בצל סגול, עגבנייה, איולי סיזר וביצת עין (מוגש בסניפים הלא כשרים בלבד).בלאק בריסקט בורגר- המבורגר בקר טרי, בריסקט שחור מעושן, בצל מקורמל, איולי צ'יפוטלה, ארוגולה, בצל סגול, איולי חרדל וכרוב כבוש iבאבאג'ים- המבורגר טלה טרי, שווארמה עגל ובצל מקורמל, סלסה ירקות גריל עם כוסברה, איולי אריסה, חסה, בצל סגול ופרוסות מלפפון כבוש.

KFC  רשת העוף המפורסמת בעולם, ממשיכה את התרחבותה בישראל עם השקת שני סניפים חדשים: האחד בנוף הגליל והשני בפתח תקווה.
סניף פתח תקווה שמעורר סקרנות רבה בקרב לקוחות הרשת וישרת רבים מתושבי המרכז, ייפתח במהלך החודשים הקרובים. הסניף יפתח ביכין סנטר ברחוב שחם בעיר וישמור על המתכון המקורי של קולונל סנדרס כמו בכל סניפי הרשת בישראל. לשני הסניפים החדשים הרשת מחפשת עובדים חדשים שיצטרפו למשפחה וניתן לפנות דרך אתר האינטרנט של הרשת. הסניפים הנוספים יביאו את מספר מסעדות KFC בישראל ל-12 וימשיכו את מגמת ההתרחבות של הרשת הבינלאומית לכל רחבי הארץ, תוך הנגשה של המנות של הרשת לקהל הישראלי.

פאפא ג'ונס, משיקה בפעם הראשונה בענף הפיצה: "הילדים של פאפא" – מארז ארוחת ילדים מיוחד הכולל פיצה אישית, מנה נלוות לבחירה, רוטב לבחירה, הפתעה בכל מארז, והכל מגיע באריזה מיוחדת עם פעילות לילדים, ב-39.9 שקל בלבד.ארוחת הילדים תכלול פיצה אישית ומנה נלוות לבחירה: נגיסי תירס / טבעות בצל / אצבעות מוצרלה / כדורי פירה.לכבוד ההשקה, כל מי שיזמין את ארוחת "הילדים של פאפא" בחודש מרץ יהנה מחודש מתנה בערוץ BIGI, ויוכל להשתתף בפעילות ולזכות בכרטיס כניסה לגמר של ששטוס 2022.

 

ISSA FISH MARKET ממוקמת על פינת רחוב סלמה ובת עמי (מתחם נגה) המתחדש. בחנות ניתן למצוא מכל השפע שיש לים להציע; דגים ופירות-ים טריים שהביאו הדייגים, לצד מוצרים קפואים, תבלינים, רטבים מיוחדים ועוד. כל לקוח מוזמן לבחור מהויטרינה של הדגה הטריה ולקבל את זה בתנור, מטוגן או צלוי בהתאם לחשקיו ולאכול במקום.

תפריט המסעדה מבוסס על מתכונים משפחתיים ומתכונים עכשוויים ומכיל מנות כגון: שרימפס וקלמרי בחמאה ושום בתוספת צי'פס (60 שקלים); חוושי – עראייס דגים (40 שקלים); פיש טורטיה עם דג בתיבול הבית מוגש עם צ'יפס (45 שקלים), שווארמה סלמון וצ'יפס (50 שקלים), פיש אנד צ'יפס (45 שקלים); פילה לברק מטוגן או על הפלאנצ'ה עם צ'יפס (70 שקלים).

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות