פורים 2022: טעמים, מילוייים, והרבה אזני המן

בסוף השבוע הקרוב נחגוג את חג הפורים.אזני המן מככבים על המדפים וזה הזמן לבדוק מה מציעים לכם. ספויילר: מילויים מיוחדים והמון טעמים, אה, ויש גם מתכון

פורסם בתאריך: 12.3.22 12:42

גם במיני סייז

ברשת קפה נאמן יציעו לכם אזני המן במגוון מילויים כמו פרג, שוקולד, שוקולד לבן ותמרים לצד מילויים חדשים ומפתיעים כמו קרם חלבה , קרם שברי בייגלה מלוח, עוגיות אוריאו , קרם נוגט ועוד.בנוסף, ניתן למצוא גם מהדורה של אזני המן ללא סוכר במילוי של פרג ושוקולד ואפילו מגוון אוזני המן בגדול מיני- סייז שניתן לרכוש במארזים של 400 גרם.מחיר לקילו 80 שקלים לאוזני המן בתפזורת.מחיר למארז מיני סייז 30 שקלים, 2 מארזים ב- 55 שקלים.

מתוק לו מתוק לה

 ברשת "מתוקה" הכינו לכם אוזני המן קטנות ועדינות בשלל טעמים – מתוקים יותר או פחות, ללא תוספת סוכר,טבעוניות וגם כמה טעמים מיוחדים והכל בבצק פריך דקיק עם טאצ' של תוספות בבצק.בין הטעמים השנה: פיסטוק ושקד – מילוי מרציפני ומחית פיסטוק,  אלפחורס – מילוי ריבת חלב וקוקוס, תמרים כוסמין – מילוי תמר מג'הול בצק פריך עשוי %100 קמח כוסמין , שוקולד פאדג' – מילוי פאדג' שוקולד מריר ושוקולד ילדים- מילוי שוקולד חלב וסוכריות צבעוניות בגזזרת ה"ללא סוכר" תמצאו אזני המן עם פרג וגזרת הטבעוני- חלבה בבצק טבעוני פריך וכן תמרים ואגוזים.את שלל האוזניים ניתן לרכוש במגוון מארזים מארז לפי טעם 250-220 גרם – 39 שקל מארז משלוח מנות מיקס טעמים ארוז במתנה כ- 400 גרם – שקל.

ויש גם עוגות

בביסקוטי יציגו השנה אזני המן בעבודת יד מבצק פריך עם טעמי חמאה מושחתים, במגוון מילויים חדשניים ועשירים ובינהם: שוקולד בלגי,פרג הדרים,חלבה פיסטוקים,פרלינה לוז וחמאת בוטנים עם ריבת תות.לצד אזני המן תוכלו למצוא גם פלודן פרג – עוגת שכבות עשירה באגוזים, תפוחים ופרג ועוגה באסקית פרג – עם שכבות של בצק סבלה עשיר ובינהם מלית פרג ושקדים.ניתן למצוא חמישה סוגים של אזני המן במארזים חגיגיים של 300 גרם במחיר של 40 שקל.

תולשים ואוכלים

השף קונדיטורית סינדי ברנר ממאפיית " סינדי'ז" יצרה קולקציית אזני המן עם מילויים מיוחדים כמו רד וולווט, כנאפה, סינבון, סנט הונורה ואפילו כנאפה. עוד בקולקצייה פול אפרט ((PULLAPART – עוגת שמרים עגולה של אזני המן לתלישה ממולאת בשלושה מילויים שונים: קרם פטיסייר, סינבון ושוקולד גנש ואפילו אזני המן מלוחות עם בטטה ופרמזן, קרם חצילים,בצל, גבינת עיזים ואגסים ועוד.

מארז משלוח המנות – הכולל: אזני המן מתוקות ומלוחות, PULLAPART  מאפה שמרים אזני המן, מסיכות מבצק פריך, מיני קרמבו של סינדיז, אלפחורס, סוכריות צבעוניות לקישוט ושקית זילוף עם רויאל אייסינג 274 שקל.

מימי נאמן שייך – מתכונאית ומפתחת מוצרים מרשת מאפה נאמן – עם מתכון קליל וטעם לאוזני המן תמר קלאסי בציק צאק

1 כוס קמח לבן (160 גרם)

רבע כפית אבקת אפיה

רבע כוס אבקת סוכר או סוכר לבן

70 גרם חמאה/מחמאה רכה בטמפרטורת החדר

1 חלמון צהוב של ביצה

מילוי קלאסי ממרח תמרים (מוכן ניתן לקנות בסופרים).

לקישוט : אבקת סוכר (ניתן גם ללא)

אופן הכנה:

לוקחים קערה רחבה ומכניסים את הקמח עם האבקת אפיה

מערבבים קלות ולאחר מכן מוסיפים סוכר, חמאה וחלמון ביצה ומערבבים. לשים בעזרת הידיים עד לקבלת בצק אחיד במידה שהבצק יבש ופירורי- הוסיפו כמה כפות מים בהדרגה ולפי הצורך.

בנתיים מחממים תנור ל-180 מעלות ומרפדים את תבנית התנור בנייר אפיה.

עכשיו ניגש לבצק, לוקחים מעט קמח ומפזרים על משטח עבודה ומרדדים את הבצק לעלה דק (3-4 מילימטר)

לאחר מכן קורצים עיגולים בעזרת רינג או כוס רחבה תלוי בגודל שנרצה. בעזרת שתי כפיות מניחים כמות של כחצי כפית ממרח במרכז כל עיגול.

סוגרים כל עיגול למשולש ומהדקים היטב,את השוליים אחרת הכל יפתח באפייה.

מניחים את אזני המן על נייר אפייה ומכניסים לתנור שחומם מראש למשך 18 דקות, עד שהבצק מעז זהוב בשוליים, מניחים להצטנן בצד ומפזרים מעל אבקת סוכר לקישוט.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות