חדש על המדף

פורסם בתאריך: 2.10.21 18:22

מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי וישי, מרחיב את סדרת הטיפוח נאובדיול רוז פלטינום ומשיק: קרם עיניים  ייחודי, המסייע בהחלקת מראה הקמטוטים ומותיר את מראה קווי המתאר סביב העיניים מואר וחיוני.הסדרה מיועדת לנשים בגילאי 50+, אשר דורשות מענה ממוקד לבעיות עור המופיעות עם הגיל, בעור הפנים בכלל ובאיזור העניים בפרט.

סדרת Neutrogena Bright Boost החדשה מאיצה את תהליך ההתחדשות הטבעית של העור על מנת לסייע במניעת הזדקנות העור ולקבל את המראה הזוהר והבריא ביותר.בסדרה: ג'ל קרם – Bright Boost Gel Cream / פילינג מחדש Bright Boost Resurfacing Polish/סרום מאיר למראה עור זוהר Bright Boost Iluminating Sérum וג'ל לחות נוזלי SPF30 Bright Boost SPF 30 Fluid Moisturizer.

המגבונים ההיגיינים החדשים של פמפרס, שמושקים  בימים אלה בישראל, מיועדים  לניקוי עדין של לכלוך וחיידקים ומתאימים לתינוקות (מגיל לידה) וילדים. המגבונים מכילים כמות מוגברת של מרכיבי ניקוי עדינים, לניקוי יעיל של עורו העדין של התינוק (ידיים, רגליים, פנים וגוף) . המגבונים רכים ועבים, נבדקו דרמטולוגית והם אינם מכילים אלכוהול.

רשת SACARA משיקה סדרת מסיכות בד לטיפוח ושיקום עור הפנים.הסדרה כוללת ארבע מסיכות בד, למגוון טיפולים שונים המכילות רכיבים איכותיים ומתקדמים כגון שמן המפ,קולגן וחומצה ההיאלרונית.

ניוואה משיקים את סדרת היידרה סקין אפקט המכילה חומצה היאלורונית טהורה המעניקה עד 72 שעות של לחות. הפורמולה בעלת מרקם ג'ל נעים למגע ואינו שומני. הפורמולה מעודדת ייצור טבעי של חומצה היאלורונית בעור הפנים המעניקה לו לחות ומראה עור פנים מלא  וחלק יותר.הסדרה כוללת שלושה מוצרים –  מסכת 20 שניות (בוסטר), קרם יום וקרם לילה.

הבושם לגבר מבית בוטגה ונטה הוא ניחוח הדרים רב עוצמה שנוצר על ידי אמן הבשמים אנטואן מאיסונדיו מג'יבודן. הבושם החושני אך האסרטיבי חושף בתחילה תמהיל הדרים עשיר של ברגמוט, תפוז מריר ולימון. מרווה מרעננת ופאצ'ולי רב עוצמה יוצרים את תווי הלב. שובל ניחוח הבושם כולל תמהיל עצים עם מגע של וניל המעניק ביטוי חזק של גבריות.

מותג המזון "עתיד ירוק" מציג סדרת אבקות אורגניות, טבעיות וטבעוניות, ממזונות על מהטבע כל מוצר בסדרה החדשה מכיל 100% רכיב סופרפוד בודד: אסאי ברי נא, תה מאצ'ה, חלבון אפונה, עשב שעורה, ספירולינה וגוג'י ברי.

חברת "נפטון" מציעה ליהנות ממגוון תבלינים ותיבולים שישדרגו כל מנה ובהם תערובת תיבול להכנת אורז מרוקאי, פפריקה מתוקה, טאפנד זיתים ירוקים למבחר מנות ראשונות ושמיר מיובש – לתיבול עוף, דג, פשטידות ומבחר תוספות.

טל העמק, מותג הגבינות בסגנון אמנטל, נכנס לראשונה לעולם הפתיתים ומשיק – פתיתי טל העמק בסגנון אמנטל 32% שומן המתאימים במיוחד לבישול ואפייה בין אם כתוספת לפיצה ובין אם כפתרון להקרמה ומילוי של מאפים.

מותג הקפה BeanZ מוסיף לקטגוריית פחיות קפה החליטה הקרה גם פחית קפה Cold Brew  אמיתי העשוי 100% פולי ערביקה משובחים בתוספת חלב שיבולת שועל.

MINE הוא מיזם ישראלי חדש שזיהה את המגמה הרותחת ביותר כיום בשוק היין העולמי – הפחית. המיזם מציע שני סוגי יין מרעננים בפחית, בעיצוב עם קריצה. המגמה שתופסת תאוצה בעולם מציעה אלטרנטיבה לעולם היין הישן והמסורתי, ומפיחה בו רוח חיים חדשה, במיוחד לדור הצעיר של צרכני היין.

חברת הרבלייף משיקה משקה צמחים בריא בארבעה טעמים:תה טבעי, פטל, אפרסק ולימון. מדובר בתערובת ייחודית של תה שחור ותה ירוק עם תמציות צמחים המהווה תוספת טבעית של אנרגיה

דיסני ישראל משיקה בובות חדשות, בדמויות דיסני האהובות, רכות ומלאות הבעה, בגודל שכיף לחבק. הבובות החדשות, המותאמות במיוחד לגילאי 0-2, עשויות מחומר שאינו משאיר סיבים בפי התינוק ואידיאליות כחפץ מעבר (שמיכי).הבובות זמינות במגוון דמויות דיסני האהובות, בניהן: דמבו, סימבה, מיקי מאוס וחברים, מארי החתולה, טמפר הארנב ועוד.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות