בין משבר הקורונה ללידה: השחקנית שעברה ל"מתנה בהפתעה"

עד שיחזרו ההופעות וההצגות, החליטה סיון צוקרמן גרוסמן להפוך את האהבה שלה לפנק חברים ובני משפחה - לעסק קטן

פורסם בתאריך: 25.12.20 09:20

סיון צוקרמן גרוסמן, בת 33 מבת ים, שחקנית שילדה תוך כדי קורונה ומתגעגעת לבמות, החליטה להשקיע בתקופה זו בתחום אחר לחלוטין ולפתח את האהבה שלה לפנק אנשים. בימים אלה היא הקימה עסק חדש שנקרא "מתנה בהפתעה" – אריזות מפתיעות בעיצוב מיוחד.



עד לפני שנה, יזמה גרוסמן אירועים שונים, כמו מסיבות רווקות ומסיבות הפתעה לימי הולדת לחברים ולבני המשפחה. בכולן היא דאגה לכל ההפקה, כולל למתנות מושקעות. ביום ההולדת ה-32 שלה, חבריה החזירו לה במסיבת הפתעה ענקית שכולה בסימן "הלו קיטי". "אני כזאת, אוהבת את כל הוורוד הזה. אז החלטתי לעשות את מה שאני אוהבת", היא מספרת.

כמו שבחיים גרוסמן מכינה מתנות והפתעות ייחודיות לכל אחד מחבריה, גם בעסק שלה, היא מכינה מארזים אישיים ומושקעים. בכל פנייה היא עורכת תחקיר על האירוע והאדם ומציעה את המארז והפריטים המתאימים ביותר. בנוסף, היא מכינה מארזים לפי לוח השנה. למשל, לקראת חג ראש השנה, היא הכינה מארזים הכוללים יין, דבש, שוקולדים, פרחי סבון צבעוניים וכוסות עם כיתוב אישי.

גרוסמן נשואה למתן ואם להראל, ועד הלידה, היא שילבה בין משחק בהצגות ילדים לבין עבודת מכירות. לדבריה, הלידה בתקופת הקורונה לא היתה קלה, "אבל זה עבר בשלום והתאוששתי תוך כמה חודשים".

האסימון לפתוח עסק למארזים מפנקים נפל כמה שבועות לפני ט"ו באב, כשגרוסמן חשבה איך לפנק את בעלה ותוך כדי מסע חיפושים, דגדג לה להכין עוד ועוד מארזים ופינוקים. וכך היא פשוט החליטה להמשיך עם זה ולראות לאן זה יתגלגל. היא הכינה כמה מארזים ופרסמה לחברים והתגובות החיוביות הן אלה שהובילו אותה להשקיע ולמצוא מגוון ג'אדג'טים כמו – קופסאות מתפוצצות ובלונים עם כיתובים.

מיד לאחר מכן, היא קיבלה מגוון הזמנות לימי הולדת וכמובן לחג ראש השנה, ביניהן גם ממספר חברות. "תמיד כשהייתי מכינה ומפיקה דברים הייתה עולה השאלה 'איך אין לך עסק משלך', 'איך את לא פותחת עסק', 'את חייבת לעשות עם זה משהו', וכל פעם מצאתי תירוץ אחר ללמה לא עכשיו. ואז החלטתי שזהו, הגיע הזמן ללכת על זה בכל הכוח. כשפתאום הבנתי שנולד לו עסק, ושצריך להיכנס לרכישות וסיכונים, בתקופה לא וודאית, היו קצת חששות. אבל מייד נזכרתי במשהו ששמעתי מאשה חכמה 'מה הדבר הכי גרוע שיקרה? מקסימום אצליח'. אז כבר לגמרי קפצתי למים".

"קרה שהיו כמה ימים שקטים, וקצת נלחצתי", היא מספרת, "אבל הכל שווה את ההרגשה הנהדרת של אדם ששימחתי. אדם שמקבל את המארז שלי- החיוך שלו, הבכי, ההתרגשות והשמחה שווים הכל. זה מה שנותן לי את הסיפוק והכוח להמשיך וליצור עוד. לדעת שאני עושה טוב לאנשים- במיוחד בתקופה הזו. מי שמכיר אותי יודע שאני נותנת את כל הלב והנשמה בכל מארז. אני מאוד פרפקציוניסטית כך שאם יש מארז שהוא לא מושלם- הוא לא יוצא. חשוב לי לחדש את עצמי ולהפתיע את הצד השני עם שפע פינוקים".

האם יש ביקוש בתקופה כזאת?

"בתור מי שעברה לידה בסגר קורונה אין לי ספק שהרגשתי את ההשלכות ממנה. זו תקופה לא פשוטה, לא כלכלית וכזו שמטלטלת אנשים בכל מיני אופנים. אבל היה יום אחד שהבנתי שזהו. אי אפשר לתת לקורונה לנהל אותנו ושאנחנו חייבים לעשות משהו בקשר לזה. אני יודעת ליצור את הביקוש, גם בתקופה כזאת".

"מכיוון שאנשים לא טסים לחו"ל או יוצאים לבילויים, דווקא זה נותן מקום לפינוקים שלנו. בנוסף, הביקוש מגיע עם השיווק, זה לא תמיד פשוט לשלב הכל, אני גם עם תינוק קטן בבית ורוצה לתת לו את מלוא תשומת לב, אבל תודה לאל בזכות הקשרים החברתיים שיצרתי בחיים, ההזמנות מגיעות גם מפה לאוזן".

המשפחה תומכת?

"המשפחה שלי מאוד תומכת בי ובעלי עוזר לי המון. גם אמא שלי עוזרת וכמובן הנסיך הקטן שלי שממנו אני שואבת את כל הכוח והאנרגיות בעולם".

ומה הלאה?

"יש לי את היכולת להפיק אירועים, סידורי בלונים וגם פינוקים נוספים, כמו סרטוני יום הולדת עם הפתעות מסלבס היו עוד התמחות שלי. אלו כיוונים אליהם אפשר להתרחב. כל עוד אני עושה טוב לאנשים. עשיתי את שלי ואמשיך לעשות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות