חנות

החנות המיתולוגית "ביג פופ שופ": "פעם היו קונים כרטיסי ברכה – היום יש וואטסאפ"

כבר 25 שברשת החניות מתאימים את עצמם למציאות שלא מפסיקה להשתנות: "היום הצריכה היא מיידית ואין דחיית סיפוקים"

פורסם בתאריך: 3.7.20 12:33

כמעט לכל מי שגדל בשנות ה-90 יש זיכרון מתוק מהחנות "ביג פופ שופ", שפועלת כ-25 שנה בבת ים. דורות של ילדים ובני נוער עברו בחנות שלא מפסיקה להתאים את עצמה למציאות המשנה.

החנות שהייתה בין הראשונות בארץ למוצרי פופ ומשחקים, מנוהלת על ידי משפחת בן שושן. בני המשפחה החלו בחנות המיתולוגית ברחוב ז'בוטינסקי בראשון לציון ולאחר מכן עברו לקניון רוטשילד בעיר. עם השנים והשינוי שעבר הרחוב, נסגר הסניף בראשון לציון ונפתח סניף בקניון מול הים באילת והבניף בבת ים שכבר עובד כ-25 שנה.



יובל בן שושן בן ה-44, תושב ראשון לציון, מכיר היטב את השינויים שעברו הלקוחות והחנות. "התחלנו את דרכנו המשפחתית ב'צעצועי מורן'", מספר בן שושן. "שגם היא חנות מיתולוגית ומוכרת. בתחילת שנות ה-90 מצאנו הזדמנות לרכוש את 'ביג פופ שופ', ורכשנו את החנות שהייתה בראשון לציון ומשם פתחנו עוד  שני סניפים: באילת ובת ים".

"בעידן היוטיוב והחשיפה של הילדים ללהיטים ישנו שינוי בצריכה", אומר בן שושן, "לפני 20 שנה הייתה צריכה מוגברת בכל מה שקשור לכרטיסי ברכה, כי אי אפשר היה לשלוח GIF או חייכן בוואטסאפ".

"הייתה בעבר גם רכישה של לגו קלאסי ומשחקי קופסה כמו מונופול, שבץ נא ועוד", הוא מוסיף, "היום, בתקופה שמתאפיינת בצריכה מיידית והיעדר דחיית סיפוקים, צורכים בעיקר להיטים עכשוויים, כמו מותגי בנים: מפרץ ההרפתקאות, מטוסי העל, סמי הכבאי, כוח פיג׳יי ומותגי בנות: בובות LOL, בובות האצימלס, ריינבוקורן וכל מה שהמדיה מציגה. היום ילדים מחפשים ורוצים את המשחקים הכי חדשים, עם צו האופנה האחרון במותגי משחקי רשת וסדרות מהטלוויזיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות