חן שאול צילום- טל שחר
חן שאול צילום- טל שחר

מתמודדת מבת ים עלתה לגמר בתחרות מלכת היופי של ישראל

חן שאול בת ה-20 לא זוכרת איך קוראים למלכת היופי שזכתה בשנה שעברה, לא מתנגדת לפוטו שופ בתמונות ולא מתכוונת לעזוב את החבר אחרי התחרות

פורסם בתאריך: 19.6.20 09:34

חן שאול, בת 20 מבת ים היא אחת מ-12 המתמודדות הסופיות בתחרות מלכת היופי לשנת 2020. היא נולדה וגדלה בבת ים, ילדת סנדוויץ' מתוך חמישה ילדים. "בת ים היא העיר שלי, היא קרובה לכל מקום וזו באמת העיר שאני הכי אוהבת, אני מתגוררת עם ההורים קרוב לים ורובצת שם לא מעט", היא מספרת.



עד לאחרונה שאול שירתה בצבא כסייעת לרופא שיניים ושיחקה כדורעף בנבחרת העירונית. לפני השחרור בכלל חשבה להתמקצע בתחום השיניים אולם ההתחרות שיבשה לה את התוכניות.

"תמיד החמיאו לי על המראה והציעו לי להגיע לתחרות הזו, מעולם לא חשבתי שיכול לצאת מזה משהו. הייתי עסוקה בלימודים, והמיונים היו בסמוך לשחרור שלי. נרשמתי, קיבלתי זימון ומפה לשם אני בנבחרת הסופית", היא אומרת.

מתי קיבלת את ההודעה על הכניסה לנבחרת?

"באותה תקופה הייתי בפראג עם בן הזוג שלי והתקשרו אליי בדיוק כשהיינו בארוחת הבוקר. סיפרו לי שאני בין 12 המועמדות הסופיות, בן הזוג שלי היה בטוח שאני אהיה בנבחרת ורגע אחרי כבר עשינו שיחת וידאו למשפחה וסיפרנו להם".

את מכירה את הקלישאה על מלכות היופי שעוזבות את החבר אחרי שהן נבחרות?

"אני נאמנה לעצמי ולמקום שממנו באתי ואני לא אשכח את כל האנשים בדרך. ברמה האישית, אנחנו יחד שמונה חודשים ואני לא חושבת שזה ישפיע על הזוגיות שלנו".

גם את רוצה להביא שלום עולמי כמיטב המסורת?

"שלום עולמי אני לא חושבת שאני אביא. זו לא המטרה שלי בתחרות, אני כן חושבת שזה יפה שהתחרות הזו לא נמדדת רק ביופי. 12 המתמודדות הסופיות הן מעבר לרק יופי ומה שאנחנו מביאות איתנו זו עוצמה לקדם דברים. כשאנשים מכירים אותך את יכולה לעשות דברים טובים, משהו שפחות קורה כשאת אנונימית".

 

בואי נדבר על התחרות הזו. בסופו של יום היא כבר לא מצליחה כמו בעבר. אני בטוח שאת לא זוכרת איך קוראים למלכה של שנה שעברה למשל.

"אני דווקא יודעת".

מה שמה?

"לא זוכרת".

 ולגבי זה שהתחרות כבר איבדה מזוהרה?

"תשמע, אנחנו בשנת 2020. הטכנולוגיה השתנתה, כולם ברשתות, אז אני מניחה שהתחרות מתאימה את עצמה לאותו מקום. לא לכולם יש זמן לצפות בזה בערב, אז זה ברשת".

ומה את אומרת על התמונות המרוטשות שלכן?

"אין דבר רע בפוטושופ אבל אני חושבת שצריך להראות את התמונה לפני ריטוש. כן, לצערי זה יכול לייצר בעיה אבל כל אחת ומה שהיא אוהבת. בעיניי חשוב שלבחורה יהיו שאיפות והיא תדע מה היא רוצה מעצמה, אני לא זוכרת שהסתכלתי על תמונה של מישהי וקינאתי במראה שלה, אין לי במה".

תחרות "מלכת היופי של ישראל", הנערכת מטעם מגזין "לאשה" מתקיימת בפעם ה-71, השנה גם הקהל בבית ייקח חלק בהחלטה על הזוכה בתואר וזאת על ידי הצבעה באתר YNET שם תוצג הנבחרת הסופית המורכבת מ-12 מתמודדות.

בין התאריכים 23 ביוני ועד ה-2 ביולי ניתן יהיה להצביע למתמודדת המועדפת דרך אתר YNET שם יפורסמו תמונות, סרטונים ומידע על 12 המתמודדות שהעפילו לנבחרת הסופית של תחרות "מלכת היופי של ישראל" מטעם מגזין "לאשה". המתמודדת שתבחר ברוב קולות תעפיל אוטומטית לגמר התחרות המורכב מ-4 מתמודדות- אחת על פי בחירת הקהל ושלוש האחרות תבחרנה על ידי הרכב השופטים. בסיומו של הגמר שיתקיים ב-13 ביולי תזכה אחת מהן בכתר הנוצץ ובתואר הנכסף "מלכת היופי של ישראל" ותייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היא יפה ומקסימה ודומה מאוד לאחת המלכות היופי או החן של שנות השמונים….

  2. ויק

    לא בטוח שתזכה אבל יש לה מסר חשוב, לקדם דברים בתור מפורסמת. אני מעריך את זה.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות