סבתא
צילום: אורי קריספין

איריס אוחנה מסתערת על תואר "מלכת היופי של הסבתות": "אשאר עם רגליים על הקרקע"

היא בת 49, סבתא לחמישה נכדים, לא יוצאת לקנות חלב בלי עקבים, לא מפחדת מבוטוקס ומצוידת במוטו מנצח: "חזותה החיצונית של האישה מאפיינת אותה ומשקפת את דמותה, ועל כך מעידים הנתונים שלי"

פורסם בתאריך: 11.12.19 17:32

הכירו את איריס אוחנה מבת ים, שמסתערת על הטייטל המחייב, מלכת היופי של הסבתות בישראל, בתחרות "סבת׳וש".

בתחרות, הנערכת זו השנה החמישית ברציפות, תתקיים החודש במשכן לאומנויות הבמה באשדוד.



אוחנה שתיקח חלק בתחרות, היא אומנם רק בת 49 וכבר סבתא לחמישה נכדים. "התחתנתי בגיל 17. בגיל 22 היו לי שלושה ילדים, ובגיל 39 כבר הייתי סבתא", היא מספרת.

ומתברר כי למרות גילה הצעיר, אוחנה היא לא הסבתא הצעירה ביותר שתשתתף בתחרות. "יש בתחרות סבתא בת 38. יש עוד הרבה סבתות צעירות. הלוואי ואני אקח את התואר", היא אומרת.



יש לך חלום להיות דוגמנית?

"הייתי רוצה להיות פרזנטורית של איזה חברה. אני אוהבת להצטלם, תמיד אהבתי. הפכתי לאמא בגיל מאוד צעיר, ולא הספקתי להגשים את החלומות שלי. עכשיו, בגיל 49, אני מגשימה אותם".

את בטח מקבלת תגובות על המראה שלך

״אומרים לי שאני נראית ממש צעירה לגילי ולא מאמינים שהנכדים הם לא הילדים שלי. גם בפייסבוק, כשאני מעלה תמונה, אני מקבלת מלא תגובות והודעות לפרטי".

לעיתים, היא מוסיפה, בין התגובות החמות, אוחנה נתקלת גם בקנאה וחוסר פרגון. "יש נשים עם עין צרה, שלא מפרגנות, אבל הרוב מפרגנות לי על היופי הפנימי והיופי החיצוני. לפעמים חושבים שבן אדם יפה הוא סנוב ועף על עצמו, אבל אני לא ככה. אני צנועה. גם אם אני אקח את התואר אני אשאר עם רגלים על הקרקע".

ואיך את שומרת על המראה הכל כך רענן שלך?

"אני אוהבת ספורט, אסתטיקה וטיפוח. אני תמיד יוצאת מאופרת ומתוקתקת מהבית. אני כל הזמן על מאופרת ועל עקבים. גם אם אני יורדת לקנות חלב אני על עקבים".

 

וחוץ מספורט, איך את מתחזקת את המראה המוקפד שלך?

"עשיתי ניתוח הגדלת חזה בגיל 34, ניתוח אף, ועיבוי שפתיים. אני שומרת על עצמי ומתחזקת הזרקות בוטוקס. הגיל עושה את שלו וצריך לשמור".

את לא מפחדת מפנים חתומות וחסרות הבעה?

״אני אוהבת מראה טבעי ועושה את זה בצורה עדינה ולא ברווזית (מתכוונת לעיבוי השפתיים_מב"ז). אני ממליצה להתחיל בגיל צעיר כדי למנוע את הקמטוטים. כבר מהקמט הראשון הלכתי להזריק".

ומה המסר שלך?

"אני מאמינה בטיפוח האישה. מבחינתי זה אחד הדברים הכי חשובים שכל אישה חייבת להקפיד עליהם. חזותה החיצונית של האישה מאפיינת אותה ומשקפת את דמותה, ועל כך מעידים הנתונים שלי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מורן

    איריס היא אישה מדהימה טובת לב צנועה בעלת נתינה אין סופית. אוהבים אותך ממורן אורי וכל המשפחה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות