עובדת הבנק שהפכה למומחית לקניות ברשת

האם הצעירה מעיין טולדו שעזבה את הבנק כדי להפוך לצלמת גילתה שהיא בכלל מומחית לקניות

פורסם בתאריך: 5.10.19 10:45

מעיין טולדו, בת ה-28 מבת ים נשואה ואמא לשני ילדים, ילד בן ארבע ותינוקת בת תשעה חודשים, עזבה עבודה יציבה בבנק מרכזי בארץ לפני שנתיים כדי להגשים את חלומה – להיות צלמת. טולדו עבדה במשך חמש שנים בבנק ועזבה משרה בטוחה בה פיתחה קריירה על מנת לפתוח עסק לצילום. בנוסף לפני כשבוע היא פתחה קבוצת הפייסבוק שנותנת המלצות לקניות ברשת – "ממליצאמא".




טולדו פתחה סטודיו צילום בביתה, שבו נערכים צילומי הריון, צילומי משפחה, "סמאש קייק" ועוד. במהלך השנתיים האחרונות מצאה עצמה מייעצת פעמים רבות לאימהות טריות וגם ותיקות על קניות ברחבי הרשת. "הייתי מזמינה לי ולילדים שלי מוצרי ביגוד הלבשה והנעלה, בכל פעם שהייתי מעלה תמונה או הולכת ברחוב, היו שואלים אותי מאיפה קניתי ובכמה. כאשר גיליתי להם שזה מהרשת, השאלה הבאה הייתה, את יכולה לעזור לי?", אמרה טולדו.   

"לכולם יש את החשש לקנות באתרי הרשת בחו"ל. ברגע שקונים מוצר מהאינטרנט זה כמו ביצת הפתעה לפעמים, אתה לא יודע בדיוק מה תקבל, מתי ובאיזו איכות", הסבירה טולדו. לדבריה, "לפעמים גם התמונות באתרים מאוד שונות מהתוצר עצמו. למדתי לזהות מאיפה כדאי לקנות ומאילו מוכרים כן ואילו לא כדאי. צריך לחכות קצת עד שהמוצרים מגיעים, אבל בסופו של דבר זה משתלם".

פתיחת קבוצת הפייסבוק הגיעה בעקבות זיהוי צורך של עוקבים פוטנציאליים, "פונים אליי בבקשה לעזור להורים למצוא מוצרים והחלטתי שאני חייבת להפוך את זה למשהו מסודר. חשוב לי לעזור לאימהות לחסוך כסף, כי זה הדבר הכי חשוב עבורי", הדגישה טולדו. "מה שעולה בארץ מאות שקלים ולפעמים אלפים, ברשתות והחנויות האינטרנטיות בחו"ל הרבה יותר זול", הוסיפה.

"לפני כל חג הייתי מקבלת בקשות מעשרות אנשים לעזור להם לקנות מוצרים שונים, חסכתי עשרות אלפי שקלים לחגיגות ימי הולדת רק בגלל שהזמנתי דרך האינטרנט ולא קנינו את כל המוצרים כאן בארץ, כך שאני אשמח לתרום מניסיוני למען האימהות", אמרה טולדו.

בנוסף, בתור עצמאית, מעיין רוצה לפתח ולטפח את האימהות העצמאיות בעיר. "המטרה לצרף כמה שיותר אימהות כדי שהחברות בארץ יתנו לנו מוצרים טובים ועם מחירים הרבה יותר אטרקטיביים", שיתפה טולדו. הפן החברתי-כלכלי בא לידי ביטוי בקבוצה, "אימהות עצמאיות בתחומים שונים יכולות לפרסם את עצמן בקבוצה כי בסופו של דבר המטרה היא לעזור אחת לשנייה".

בכל יום ראשון העוקבות כותבות לטולדו אילו מוצרים הן מחפשות, "הן מקבלות ממני שירות אישי למציאת המוצר. הצילום הוא אהבה שלי, אבל ברגע שאני מורידה לרגע את המצלמה ויכולה להעניק מעצמי לעוד אימהות, בכיף אני מאוד נהנית מזה", סיכמה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה ראשון לציון כאן והיו הראשונים לדעת.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות