מיניסו – ענקית העיצוב היפנית נוחתת בקניון בת ים. צפו:

מיניסו מציעה מבחר גדול של מוצרים מעוצבים בתחומי דיגיטל, עיצוב הבית, צעצועים, אקססוריז, טיפוח ובישום, לייף סטייל

פורסם בתאריך: 22.9.19 17:48

אחרי שנחתה בישראל עם 12 חנויות ברחבי הארץ, ענקית הקמעונאות היפנית מיניסו, פותחת בבת ים חנות נוספת. החנות החדשה, הממוקמת בקומת קרקע מול ארומה בקניון, תושק ביום שלישי הקרוב, 25 בספטמבר, בשעה 17:00.



מיניסו ידועה בזכות מאות המוצרים בחנויות הרשת באיכות גבוהה, בעיצוב יפני ובמחירים נוחים. בחנות החדשה בבית ים, ניתן למצוא מגוון מוצרים: בובות רכות ב-29 שקל, תיקים אופנתיים במחירים של עד 69 שקל, מפיצי ריח דקורטיביים במגוון ניחוחות בעלות של 39 שקל, כוסות ב-10 שקל, ציוד חזרה לבית ספר, בקבוקים, מברשות איפור. בסך הכל 80 אחוז הם עד 20 שקל.

 

מיניסו העולמית הוקמה לפני שש שנים, פעילה ב-86 מדינות עם 4,800 סניפים במדינות כמו אסיה, גרמניה, ספרד, רוסיה, ארה"ב, קנדה, מקסיקו, ברזיל, ארגנטינה, אוסטרליה ועוד…

העובדים בסניפי הרשת, גם בישראל, עוברים הכשרה מיוחדת. כאשר כל סניף משתרע על כ-200-300 מ"ר. הצפי הוא שבמהלך החמש שנים קרובות ייפתחו כ-50 סניפים בישראל.

עינת פורטוגלי, מנכ"לית MINISO ישראל: "מיניסו הביאה בשורה לשוק הישראלי עם השקת המותג בארץ לפני כשנה. הקהל הישראלי כבר מבין ויודע שהוא לא צריך להתפשר על איכות, עיצוב או מחיר  ושבמיניסו הוא יכול לקבל הכל וזאת בשילוב חווית קניה ייחודית ואחרת. השאיפה שלנו להנגיש את חנויות מיניסו לכולם בפריסה ארצית רחבה. עד סוף השנה צפויה הרשת למנות כ-18 חנויות ועד סוף שנת 2,020 כ-30 חנויות".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות