סיוע עזרה לקשישים
צילום אילוסטרציה: Pressmaster / shutterstock.com

בצל הקורונה נערכים לשפעת החורף: נפתח מבצע חיסוני שפעת

בבת ים, שבה שיעור המבוגרים הגבוה ביותר בישראל, נערכים כבר כעת למתן חיסונים

פורסם בתאריך: 1.10.20 19:12

עיריית בת ים בשיתוף קופת חולים מכבי החלו בחיסונים לשפעת. החיסונים יתקיימו על פי זימון מראש לבני 70 ומעלה. עמדת החיסון החלה לפעול מהיום (חמישי) באודיטוריום העירוני ברחוב הדדי 6. בהמשך השבוע הבא יוקמו בשיתוף העירייה חמש עמדות נוספות.



שיעור האוכלוסייה המבוגרת בבת ים הוא הגבוה ביותר בישראל ובצל הקורונה, הוחלט לפעול כבר עכשיו למתן חיסון נגד שפעת. עיריית בת ים הודיע שתפעל עם כל קופות החולים למתן החיסון כבר במהלך השבוע הבא. עם קבלת חיסונים נוספים ממשרד הבריאות ייפתחו מוקדים לקבלת החיסון למבוטחי קופות החולים ובטווחי גיל נוספים.

ראש העירייה, צביקה ברוט מסר: "בת ים היא העיר עם אחוז האזרחים הוותיקים הגבוה בארץ. מתוך הבנת מהמצב ולקראת החורף בצל הקורונה פעלנו להירתמות קופת החולים מכבי להתחיל כבר עכשיו בחיסון הגיל השלישי כצעד לשמירה עליהם. חשוב לנו, כרשות, לסייע לכל הגורמים הרפואיים, להעניק את הטיפול הרפואי הטוב והמהיר ביותר לאזרחים הוותיקים מבלי שיצטרכו להתרחק מהבית".

עוד מסר כי "העירייה ערוכה בכל האמצעים שיאפשרו לה המשך פעילות תקינה גם במצבי קיצון, והקימה עבור האזרחים הותיקים קו סיוע יחודיי להם. אני מבקש מתושבי בת-ים להמשיך ולפעול על פי ההנחיות בתקווה שמגפת הקורונה תחלוף במהרה ובבריאות איתנה לכולנו".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות