בדיקת קורונה
צילום אילוסטרציה: Photographynet.co.uk / shutterstock.com

התפרצות הקורונה: בית ספר לבנות וארבעה גני ילדים נסגרו

מדובר במוסדות חינוך של המגזר החרדי. ראש העירייה ביקש שבשבת הקרובה תלמידות בית הספר וילדי הגנים לא ילכו לבית הכנסת, מחשש להדבקה

פורסם בתאריך: 11.6.20 19:47

נמשכת ההדבקה במוסדות החינוך: ראש עיריית בת ים צביקה ברוט החליט הערב (חמישי) לסגור את בית הספר לבנות "ישועות יעקב" ואת ארבעת גני הילדים הממוקמים במתחם, לאחר שמורה בבית הספר אובחנה כחיובית לנגיף קורונה. המורה אינה תושבת בת ים והיא מתגוררת בבני ברק.



לפני זמן קצר נמסר דיווח בנושא ובעקבותיו קיים ברוט הערכת מצב יחד עם המשנה לראש העירייה רפי ברנז, נציגי משרד הבריאות, וגורמי מקצוע נוספים, זאת בהתאם לנוהל שקבעה העירייה למקרים שכאלה. כמו כן, הוחלט לבצע בדיקות לגילוי הנגיף לחברי צוות המורים בבית הספר שחלקם נחשפו למורה החולה. עד אז ייסגר בית הספר הנמצא ברחוב ליבורנו בעיר ושייך למגזר החרדי. בשלב זה יישאר בית הספר סגור עד ליום שני בבוקר, כאשר בעקבות תוצאות הבדיקות יוחלט האם יש צורך להרחיב את הסגירה.

במקביל, קראו ברוט וברנז להורים שילדיהם לומדים בבית הספר או בגנים הסגורים – שלא לשלוח אותם לבתי הכנסת בשבת הקרובה, ולהשאירם בבית. "רוב התלמידים אינם צריכים להיות בבידוד, אלא רק מי שקיבל הודעה מאיתנו או ממשרד הבריאות צריך להיכנס לבידוד. בשלב זה מדובר על כ-130 תלמידים", מסר ברוט, "עם זאת, אנחנו מעדיפים לנהוג במשנה זהירות, ולכן אני מבקש שגם שאר ילדי בית הספר והגנים יישארו בבית במהלך סוף השבוע ולא יצאו לבתי הכנסת בשבת".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות