מד"א קורונה
צילום: באדיבות מד"א

ההורים הודיעו: לא יתקיימו לימודים במתכונת מלאה באורט מלטון ובשז"ר

לאחר שאובחנו תלמידות בבת ים כחולות קורונה, הודיעו ההורים שהלימודים לא יתקיימו כרגיל

פורסם בתאריך: 30.5.20 18:09

עדכון אחרון: 30.5.20 22:30

בעקבות החלטת הממשלה, לפיה בית הספר שבו נמצא חולה קורונה ייסגר, נראה כי בחטיבת הביניים אורט מילטון ובתיכון שז"ר לא יתקיימו לימודים.

הערב (מוצאי שבת) הודיע ראש עיריית בת ים צביקה ברוט, כי בתי הספר יפעלו כרגיל, בעקבות הערכת מצב שקיים.

ראש העיר צביקה ברוט קיים הערב הערכת מצב, בסיומה הוחלט כי בתי הספר בעיר בת-ים ימשיכו לפעול כרגיל. מהעירייה נמסר כי מדובר בשני תיכונים בהם התגלו חולת קורונה אחת בכל מוסד, ובית ספר יסודי נוסף בו לומדת ילדה שאמה חשודה כחולה אפשרית וטרם נבדקה. זאת, כאשר כל הילדים שבאו במגע עם החולות הוכנסו לבידוד, ויעברו ביומיים הקרובים בדיקות קורונה.

ברוט ציין כי "לאחר שהתברר שמספר החולים בעיר ירד במהלך החג והשבת, ואין בעיר התפרצות, אנו פותחים את בתי הספר תחת המגבלות – אך מכבדים את החלטות ההורים שיחליטו שלא לשלוח את ילדיהם ללימודים השבוע. אין מניעה רפואית או אחרת לפתוח את בתי הספר ולכן הם יפעלו כרגיל, אך אנו נסייע לכל הורה או ועד הורים שיחליט בכל זאת להכניס את ילדיו לבידוד – גם אם אין צורך בזה. אנחנו ממשיכים לקיים הערכות מצב מדי כמה שעות ונפעל באחריות ובזהירות כדי לשמור על שלום הציבור".

ואולם, ועד ההורים בתיכון שז"ר הודיע כי הוחלט להשאיר את תלמידי שכבת י' בביתם לשבוע הקרוב. כמו כן, הודיע ועד ההורים בתיכון מלטון כי לא יתקיימו לימודים מחר.

כפי שפורסם כאן ב"השקמה בת ים", תלמידת כיתה ז' מאורט מלטון נמצאה חיובית לנגיף הקורונה. 14 תלמידים ו-13 אנשי צוות החינוכי הוכנסו לבידוד ביתי. בנוסף, כפי שדווח כאן ב"השקמה בת ים" שתי אחיות, הלומדות בן ילדים ובתיכון בעיר, נמצאו גם הן חיוביות, לאחר שנדבקו מאימן. 25 ילדי גן סוס שבו לומדת האחות הקטנה, נשלחו לבידוד. גם תלמידי כיתה 6/י', בבית ספר שז"ר נשלחו לבידוד ביתי על פי הוראות משרד הבריאות. כמו כן, נשלחו לבידוד עשרה אנשי צוות חינוכי.



עם תחילת ההתפרצות בבת ים מלא מקום ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אלי יריב, מסר: "אנו נוקטים בכל אמצעי הזהירות ועל פי הנחיות משרד הבריאות כדי לשמור על בריאות ילדינו. עדכנו את ההורים, התלמידים וצוותים החינוכיים שבאו עם שתי הילדות במגע והם ייכנסו לבידוד ביתי על פי הוראות משרד הבריאות. אני קורא לכל ההורים ולכל התלמידים להמשיך ולהקפיד על ההנחיות".

כמו כן, ראש העירייה צביקה ברוט קיים דיון ומסר כי הוא שוקל לסגור מחדש בתי כנסת שלא יעמדו בהנחיות צו הבריאות, ובנוסף, לסגור לשבוע מספר מוסדות חינוך, במטרה לצמצם את ההידבקות.

ברוט מסר כי הוא "מבקש להקל על בעלי העסקים ועל התושבים עד כמה שניתן, ולא לסגור מוסדות שלא לצורך, אך כן לסגור מוקדי התפרצות ולהקפיד על אכיפה נגד אלו שמפירים את הנחיות משרד הבריאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איציק

    לסגור תלימודים בכל העיר וגם בכל הארץ שיבואו יבדקו יגלו עוד מלא תלמידים ומורים שחולים

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות