צילום: באדיבות דוברות מד"א
צילום: באדיבות דוברות מד"א

בת ים: עד כה אובחנו 156 חולי קורונה

ראש העירייה, צביקה ברוט, התייחס לאכיפה וציין כי עד עתה חולקו בעיר כ-1,300 דוחות לתושבים שהפרו את צו הבריאות

פורסם בתאריך: 17.4.20 11:03

מספר חולי הקורונה בישראל ממשיך לעלות. היום (שישי, 17 באפריל) פרסם משרד הבריאות כי מספר הנדבקים בנגיף בישראל עומד על 12,855 איש, מהם  9,401 במצב קל, 157 במצב בינוני, 182 במצב קשה ו-129 מונשמים. עד כה החלימו 2,967 איש מכלל הנדבקים. מנתוני משרד הבריאות עולה כי עד כה אובחנו כחולי קורונה בבת ים – 156 איש.



אמש (יום חמישי), התייחס ראש העירייה צביקה ברוט בדף הפייסבוק שלו לאכיפה בבת ים נגד מפרי צו משרד הבריאות, וציין כי עד עתה חולקו כ-1,300 דוחות של המשטרה והפיקוח העירוני לתושבים שפעלו נגד הנחיות צו הבריאות.

"רוב הציבור שומר היטב על ההנחיות, אך האכיפה נמשכת בכל הכוח נגד המיעוט של התושבים שאינם עושים זאת", ציין ברוט.

ברוט הוסיף כי הצעדים שנעשו בעיר במסגרת המאבק נגד הנגיף – הצילו חיים: "העובדה שאסרנו על התקהלויות של 50 איש בזמן שבכל המדינה נאסרה התקהלות של  איש 100 והעובדה שסגרנו את בתי הכנסת עשרה ימים לפני כל המדינה – הביאו לצמצום דרמטי של קצב ההדבקה בעיר ושמרו על חיי התושבים שלנו".

ברוט סיים את דבריו במסר אופטימי: "מספר החולים בעיר הוא פחות מאחוז מכלל החולים בארץ, כאשר בפועל בבת ים מתגוררים כ-1.8 מהאוכלוסייה בישראל. זה נתון מצוין וזה מקום לאופטימיות זהירה. כל הדברים הטובים האלה עלולים להתהפך בשנייה, אם לא נשמור על ההנחיות באופן קפדני. אנחנו חייבים להיות ערוכים ברמה הגבוהה ביותר ולעבוד מסביב לשעון ימים ולילות, אבל לא נצליח לשמור על חיי התושבים – אם התושבים עצמם לא ישתפו פעולה".



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות