אגף חדש בבית החולים אברבנל
בית החולים אברבנל

מטופל תקף מינית אחות בבית החולים אברבנאל

לטענת גורמים שמכירים את המקרה האחות התלוננה, אך הנושא לא טופל ולא דווח כנדרש. בית החולים: "נעשתה התערבות רב מערכתית במטופל וסביבתו"

פורסם בתאריך: 4.3.20 16:05

מטופל בבית החולים אברבנאל תקף לפני כחודש את אחת האחיות שעובדת במקום, אולם לטענת גורמים המעורים בפרטי המקרה, עד כה טרם נעשה דיווח כנדרש והנושא לא טופל.



על פי עדויות של מקורבים לאחות, החולה שוחח עמה כשיצאה מבית החולים בסיום משמרתה, ובאופן פתאומי תקף אותה מינית ואחז באבריה האינטימיים.

גורמים המכירים את פרטי המקרה סיפרו כי האחות "הייתה מבוהלת, ולקח לה זמן לעכל את מה שקרה. זאת אומנם הפעם הראשונה שזה קורה לה, אבל זאת אינה הפעם הראשונה שדברים כאלה קורים בבית החולים הזה".

בנוסף טוענים אותם הגורמים כי על אף שעבר חודש מאז המקרה, האירוע לא קיבל כל התייחסות מצד הנהלת בית החולים, שהייתה אמורה לדווח על המקרה – על פי נוהל הטרדות מיניות במקומות עבודה. "היא סיפרה לצוות על המקרה, ובמקום לגבות אותה ולתת לה להרגיש שהיא בטוחה במקום העבודה שלה, שאלו אותה למה היא שהתה ליד החולה לבדה, שכן כולם מכירים את התנהגותו".

 

עובדים נוספים בבית החולים מספרים כי הרגישות הרבה של המטופלים בבית החולים לבריאות הנפש, גורמת לא פעם לכך שהעובדים נמנעים מהגשת תלונות במשטרה.



מבית החולים אברבנאל נמסר בתגובה: "בית החולים מחויב לשלום עובדיו ומביע צער על תחושת העובדת. מדובר בחולה במצב פסיכוטי לא מאורגן. עם היוודע על האירוע של נגיעה בעובדת נעשתה התערבות רב מערכתית במטופל וסביבתו ובעובדת. כיום מצב החולה השתפר והנושא חלף. בבית החולים קיימת ועדה של אנשי מקצוע המלווה כל עובד הנפגע בעבודה וכן הוועדה מעורבת במקרה זה. נמשיך לפעול בדאגה מתמדת לשלום כל עובד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שווה להיות חולה נפש במדינה הזאת

    שימו לב מה כתוב בסוף הכתבה…" כיום מצב החולה השתפר והנושא חלף". אתם קולטים איזה מצב אבסורד???? לא ירשמו מה קרה נפשית עם האחות והראש של מי הולך לעוף בגלל זה…אלא ברוך השם שהפסיכי עכשיו בסדר. מה חלף בדיוק??? יא מנותקים.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ומה עם הדאגה לבריאותה של האחות?! מה נעשה עם זה?! מציעה לאחות לתבוע את בית החולים ואת משרד הבריאות בתביעה אזרחית שלא סיפקו לה הגנה וגיבוי לאחר המקרה הנורא

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות