שרון רובינשטיין (צילום: עצמי)
שרון רובינשטיין (צילום: עצמי)

"לראות את הלקוחות מצליחים בזכות פעולה קטנה שעשינו זה סיפוק גדול"

20 שנים בבנק. "חולה" על מחשבים ואוהב לתכנת, לבנות אתרים ואפליקציות. הכירו את שרון רובינשטיין, מנהל מחלקת בנקאות פרטית בסניף בת ים, מקצוען של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 17:24

 שם: שרון רובינשטיין.

מגורים: ראשון לציון.

מצב משפחתי: בן 46, נשוי ואב לשני ילדים.

כמה זמן בבנק: 20 שנה.

תפקיד: מנהל מחלקת בנקאות פרטית בסניף בת ים. "אני אחראי על כל נושא הכספים בבנק – שוק ההון, פיקדונות, תוכניות חיסכון ועוד. הלקוחות שלנו הם ברובם אמידים, ואנחנו מעניקים להם מענה כולל. עובדות לצידי שלוש בנקאיות, שמטפלות בכ-800 לקוחות. היחס הוא אישי, וללקוחות יש את מספרי הטלפונים הישירים שלנו".

למה דווקא בנקאות פרטית: "אני מאוד אוהב את החיבור עם הלקוח. בסניף הקודם עבדתי כמעט 15 שנה, וממש גדלתי עם האנשים".

מה החזון שלך: "לתת את השירות המקצועי והטוב ביותר ללקוחות. לראות את הלקוחות מצליחים בזכות פעולה קטנה שעשינו, בזכות המלצה שנתנו להם. אני שם את הלקוח במרכז, ותמיד טובתו עומדת אל מול עיניי. בכל ישיבת בוקר, אני אומר לבנקאים שלי שאנחנו צריכים להעניק ללקוח את השירות שאנחנו היינו רוצים לקבל".

 

 

מוטו בעבודה: "שירות ומקצועיות. זה מה שמבדל אותנו מאחרים".

סיפור בלתי נשכח: "כשהייתי בנקאי בסניף הקודם, הגיעה אליי לקוחה שאמרה לי שכל שנה היא סוגרת כ-250 אלף שקלים, אבל היא לא מרוויחה. עשיתי איתה ליבון צרכים, והתברר שהיא אמנם סוגרת את הסכום בכל שנה, אבל הוא נפתח כעבור שנה, ואז נסגר פעם נוספת. שאלתי אותה מה דעתה לסגור את הכסף לתקופה ארוכה של 15 שנים, וכך הריבית תעלה והיא תצא עם סכום של כ-500 אלף שקלים לפני מס. בהתחלה היא היססה, ולבסוף החליטה לסגור את הכסף. כעבור 15 שנה כשהתוכנית נפתחה, כשאני כבר לא הייתי בסניף הזה, היא הגיעה אליי כדי להודות לי שבזכותי יש לה 500 אלף שקלים. מאז, בכל יום הולדת היא מתקשרת לאחל לי מזל טוב".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו טובים ונאמנים. רובם מבוגרים שיודעים להעריך שירות טוב ולומר מילה טובה. הם גם יודעים לדרוש את מה שמגיע להם, ואנחנו יודעים להקשיב".

מתחרים: "מה שמבדל אותנו מהמתחרים זה השירות שלנו. מרבית הבנקים נותנים אותו הדבר, ולכן השירות הוא מה שחשוב".

משהו שאנחנו לא יודעים עליך: "אני 'חולה' על מחשבים ואוהב לתכנת, לבנות אתרים ואפליקציות".

איפה תהיה בעוד 10 שנים: "בבנק. מנהל סניף".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות