רונית בוקרה (צילום: עצמי)
רונית בוקרה (צילום: עצמי)

"ברגע שהלקוח יודע שיש לו כתובת, הכל הרבה יותר פשוט לו"

21 שנים בבנק. מאוד אוהבת לבשל ולא מוותרת על חדר כושר פעמיים-שלוש בשבוע. הכירו את רונית בוקרה, מנהלת מחלקת משכן בסניף בת ים, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 17:21

שם: רונית בוקרה.

מגורים: חולון.

מצב משפחתי: בת 42, נשואה ואימא לארבעה ילדים.

כמה זמן בבנק: 21 שנה.

תפקיד: מנהלת מחלקת משכן בסניף בת ים; בעלת תואר שני במינהל עסקים והתמחות במשאבי אנוש. "המחלקה שלנו מבצעת את המשכנתאות בפועל. אנחנו מייעצים ללקוחות, עובדים מול יועצים חיצוניים ועורכי דין, מלווים את הלקוח לאורך כל התהליך, החל מהגשת הבקשה ועד קבלת המשכנתא".

למה דווקא מחלקת משכן: "תחום המשכנתאות הוא תחום מאוד מעניין ומקצועי, שכולל בתוכו תחומים רבים. זו עבודה מגוונת עם מגוון של אנשים ולקוחות, תחום שמשתנה ומתחדש כל הזמן. אין עסקה אחת שדומה לעסקה אחרת. אני נתקלת כל הזמן בדברים חדשים ומאתגרים".

מה החזון שלך: "שהלקוח יקבל את השירות המיטבי ואת המשכנתא שהכי מתאימה לו. נטילת משכנתא זו אחת העסקאות הגדולות ביותר שאדם עושה בחייו, לכן צריך ליווי מקצועי. ברגע שהלקוח יודע שיש לו כתובת, הכל הרבה יותר פשוט לו. אני במחלקה שנתיים וחצי, וכשנכנסתי לתפקיד היו שתי עובדות. הרחבנו את המחלקה מבחינת היקף מתן המשכנתאות, וכמו כן אנחנו פונים לגורמים חיצוניים, מתווכים וקבלנים, כשהמטרה היא להגדיל את המחלקה עוד יותר".

 

 

מוטו בעבודה: "מקצוענות ויחס אישי".

סיפור בלתי נשכח: "הייתה לי לקוחה שנפרדה מבעלה וביקשה לרכוש את הבית מהבעל, אבל היא לא ידעה איך לעשות זאת. זה הגיע למצב של כינוס נכנסים, ואנחנו, הבנק, היינו המוצא האחרון שלה. עברנו ביחד תהליך ארוך עם עסקה מאוד מורכבת מבחינת הבית, השעבוד והאישור של המשכנתא, אבל לבסוף הצלחנו. היא הרגישה שהצלנו אותה וששמרנו לה על הבית, רגע לפני שנלקח ממנה".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו מאוד נאמנים. יש לנו הרבה לקוחות שגדלו בבת ים ועזבו את העיר, אבל עדיין מנהלים את החשבון שלהם אצלנו, מאחר שהם זוכרים שעזרנו להם בצמתים החשובים בחיים שלהם".

מתחרים: "אני חושבת שאנחנו טובים יותר מהמתחרים, ולראיה – הלקוחות נשארים אצלנו. בנוסף, אנחנו גם מגייסים לקוחות מבנקים אחרים".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לבשל ולא מוותרת על חדר כושר פעמיים-שלוש בשבוע. אני גם אוהבת לראות סדרות בטלוויזיה".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "ממשיכה בתחום המשכנתאות ומנהלת סניף ייעודי של משכנתאות. אני מאמינה שייפתח כזה בעתיד על פי המודל של מרכזי INVEST".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות