חנה קדמי (צילום: עצמי)
חנה קדמי (צילום: עצמי)

"להקשיב ללקוחות ולעזור, כדי שייצאו מהסניף בהרגשה טובה"

36 שנים בבנק. מאוד אוהבת לקרוא וכל מה שקשור לטיפוח ואופנה. הכירו את חנה קדמי, סגנית מנהלת סניף ומנהלת מחלקת בנקאות אישית בסניף רמת הנשיא בבת ים, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 17:16

 שם: חנה קדמי.

מגורים: יבנה.

מצב משפחתי: בת 59, נשואה, אימא לשלושה ילדים וסבתא לשלושה נכדים.

כמה זמן בבנק: 36 שנה.

תפקיד: סגנית מנהלת סניף ומנהלת מחלקת בנקאות אישית בסניף רמת הנשיא בבת ים. "צמחתי וגדלתי בבנק, ועברתי יחד עם הבנק את כל התהליכים שהוא עבר. המערכת הבנקאית כיום שונה מהמערכת שהייתה כשהתחלתי. אני מאוד אוהבת שינויים, ויכולה לומר שהמערכת הבנקאית כיום היא הרבה יותר קלה לתפעול. מבחינת התפקיד שלי, מעבר להיותי מנהלת מחלקה, אני ממלאת את מקומו של מנהל הסניף, וביומיום אני משמשת כתובת לעובדים בכל מה שהם צריכים – סוגיות עם לקוחות, תלונות, תפעול טכני של הסניף, הכל עובר דרכי. בנוסף אני משמשת קצינת ציות, כלומר, אני ממונה ברמת הסניף על כל מה שקשור לאיסור הלבנת הון וטיפול מול הלקוחות, כל דבר שנראה חשוד עובר דרכי".

למה דווקא בנקאות אישית: "צמחתי מהבנקאות האישית, ולדעתי, רוב העניין נמצא בבנקאות האישית ובעבודה עם משקי הבית. אני מאוד אוהבת לעזור לאנשים, לתת פתרונות לשכירים ולאנשים שמתקשים בתפקוד היומיומי מבחינה כלכלית. אנחנו פוגשים מגוון של אנשים, וזו המחלקה הכי פעילה בסניפים. אני מקשיבה ללקוחות, מעניקה להם עזרה, כדי שייצאו מהסניף בהרגשה טובה, וזה הסיפוק הכי גדול בעבודה".

מה החזון שלך: "שירות טוב ותמיכה בלקוחות. מאוד חשוב לי להתאים ללקוח את החליפה שנכונה וטובה לו. מה שמתאים ללקוח אחד לא מתאים ללקוח אחר. חשוב לי שהלקוח ייצא בהרגשה שנתנו לו את המוצר שהוא צריך ומתאים לו".

 

 

 

מוטו בעבודה: "שירות טוב ללקוחות ושהלקוח יידע שעשינו עבורו את המקסימום".

סיפור בלתי נשכח: "הייתה לי לקוחה צעירה, שנסעה לטיול לחו"ל למספר חודשים. היא לא עדכנה אותנו שהיא נוסעת לחו"ל ושיש לה כרטיס אשראי. יום אחד אנחנו רואים שיש לה הרבה חיובים ושהיא חורגת ממסגרת האשראי. ניסינו לאתר אותה ולא הייתה תשובה. לא הבנו מה קורה ונאלצנו לבטל את הכרטיס שלה. אחרי כמה ימים היא יצרה איתנו קשר דרך המוקד וסיפרה שהיא בחו"ל. חשבנו מה ניתן לעשות כדי לעזור לה. היא הייתה צריכה את כרטיס האשראי, אבל זה היה קצת בעייתי, כי לשם כך היא צריכה להגיע פיזית לבנק או שהכרטיס נשלח אליה הביתה. יצרתי קשר עם חברת כרטיסי האשראי, ואחרי שווידאנו את המיקום שלה, חברת כרטיסי האשראי דאגה להעביר לה את הכרטיס למקום שבו שהתה".

הלקוח המקומי : "הלקוחות שלנו מגוונים. הסביבה שלנו מתאפיינת באוכלוסייה מבוגרת, שלא תמיד קובעת פגישות. כשאני רואה אותם ממתינים, אני מנסה לעזור להם, שלא ימתינו ויחכו בתור, כך נוצרה לי קבוצה של לקוחות קבועים שמגיעים אליי פעם בחודש".

מתחרים: "זה נכון שיש תחרות, אבל אנחנו משתדלים לתת את מה שאפשר מבחינת התנאים. תמיד חשוב לי להסביר את זה ללקוח, שייצא בתחושה שהוא קיבל את השירות הטוב ביותר".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני מאוד אוהבת לקרוא ואוהבת כל מה שקשור לטיפוח ואופנה".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "בפנסיה. אני מאמינה שאעסוק בתחום היופי והאופנה ואתנדב בפעילות עם קהילה מבוגרת".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות