סמיון סמיון גרפמן ובת הזוג החדשה
סמיון סמיון גרפמן ובת הזוג החדשה

סמיון, תמצא לי אהבה: אושית הרשת מבת ים עובר לשידוכים

אחרי המרוץ לכנסת והחיקוי ב"ארץ נהדרת", סמיון גרפמן מתפנה למיזם חברתי חינמי, וחושף את האשה שכבשה את לבו

פורסם בתאריך: 20.5.19 17:12

אחרי מסע בחירות לא ממש מוצלח לכנסת, אושיית הרשת סמיון גרפמן, החל במיזם חדש: שידוכים באמצעות עמוד האינסטגרם המאוד פופולארי שלו.

גרפמן, 44, מתחזק 170 אלף עוקבים בעמוד האינסטגרם שלו, מככב ב"הצינור" של גיא לרר, ואפילו זכה לחיקוי ב"ארץ נהדרת" בעקבות מסע הבחירות שהסתיים מחוץ לכנסת. בימים האחרונים החל גרפמן לשתף בסטורי שבעמוד האינסטגרם שלו פוסטים של גולשים שמחפשים אהבה.

"הרבה אנשים מחפשים חברים וחברות", הוא מסביר, "הרבה אנשים כותבים לי, אמרתי אם יש לי את הבמה, למה שאני לא אשתמש בה?. לא כולם מחפשים שידוך או חתונה. חלק רוצים בן זוג או חבר לבילויים, ואפילו היו כאלה שחיפשו קבוצות כדורגל חובבניות כדי להצטרף אליהן. אני מפרסם את הפוסטים וזה קורה כמו קסם".



"זה לא מצריך ממני כלום. אני לא עובד או משקיע בזה שעות. אנשים שולחים לי פוסטים ואני פשוט מעלה אותם לסטורי. אני כמובן מוודא לפני שלא מדובר במשהו פוגעני או באיזה בדיחה על מישהו אחר", הוא מסביר.

מה אתה חושב על זה ששאר אושיות הרשת והסלבריטאים גובים סכומים לא מבוטלים על שיתוף פוסט?

"אין בזה שום דבר רע, אם הם רוצים לבקש כסף – זו זכותם. כל אחד שהגיע למעמד הזה עבד קשה מאוד. אני עושה מספיק כסף מפרסום ולא חסר לי, אבל אולי יש אנשים שצריכים כסף, ואין בזה דבר רע. אנחנו עובדים יום ולילה כדי להמשיך לעשות מה שאנחנו עושים. אני יכול להרשות לעצמי לא לקחת על זה כסף. אבל מי שלוקח לא אדם רע".

סמיון עצמו, אגב, נמצא במערכת יחסים, ומספר: "אני בזוגיות, וכל מה שאני יכול להגיד זה שלפני יותר מחצי שמה שהכרתי בחורה מדהימה בשם אירינה, וכל בוקר שאני מתעורר אני מאוהב בה יותר. אף פעם לא אהבתי ככה בחיי".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות