נקניקיית נסרין ים תיכונית צילום אפיק גבאי
נקניקיית נסרין ים תיכונית צילום אפיק גבאי

חגיגה קולינרית

פורסם בתאריך: 21.10.22 20:06

תכירו את נסרין, סימה ג׳ולייט  ומרסל- ולא, הן לא אחיות, אפילו לא קרובות משפחה, הן הנקניקיות החדשות  של חברת צ׳ורי- וכמו בכל מוצר טוב, יש להם גם יופי של סיפור מאחוריהם.



מותג מוצרי הבשר צ'ורי, נולד לפני ארבע שנים, במטבחם הביתי של צוות קרניבורים, שנהגו להיפגש בפסטיבלי בשר בשטח. כפיר גולדהמר, הבעלים והמתכונאי של המוצרים, החליט לחבור למפעל הבשר המצליח "מרכז הבשר", באזור תעשייה עטרות ירושלים, ויחד הם מייצרים ליין מוצרי בשר טחונים מנתחים שלמים ואיכותיים, ללא תוספות: נקניקיות בטעמים מיוחדים, קבבים, המבורגרים ומוצרים נוספים.

נקניקיות צ'ורי, מוצר הדגל של המפעל, הן נקניקיות שמיוצרות מנתחי בשר בקר מובחרים כמו: בריסקט, אסאדו וצלעות, וכן טלה ועוף, בתוספת ירק ותבלינים טהורים בלבד.

בסדרה תמצאו את

נסרין –נקניקייה פיקנטית בסגנון מזרח תיכוני, בשילוב של נתחי בקר וטלה, עם פלפלים חריפים, פטרוזיליה ותבלינים.

סימה –נקניקייה בסגנון ישראלי אסלי, עשויה נתחי בקר בטעמי שווארמה, טחינה, לימון כבוש ועמבה.

ליליאן –נקניקייה בסגנון מרגז מרוקאי, עשוייה נתחי בקר, חריפה, עם ארבעה סוגי פלפל חריף.

ג'ולייט –נקניקייה בסגנון אירופאי קלאסי, מנתחי בקר, עם אגוז מוסקט, גרגרי חרדל ושום.

ויקטוריה –נקניקייה בסגנון דרום אמריקאי, מתובלת בעשבי תיבול, וחומץ.

סביליה –נקניקיה סלסיצ'ה בסגנון ספרדי אנדלוסי מנתחי בקר בטעמים מעושנים, עם נגיעת פלפל קאיין, זרעי כוסברה ופפריקה.

מרסל –מיני נקנקיות מרגז מנתחי בקר בסגנון מרוקאי.

מבחן הטעם?

לצורך סקירה נשלחו אלי 4 סוגי נקניקיות מתוך המבחר הענק, טעמנו את נסרין – באופן אישי אנחנו מאוד מתחברים לטעם הים תיכוני המוכר, נסרין אמורה להיות כזו ועם זאת להיות סופר חריפה וזה קצת הרתיעה בהתחלה, במבחן הטעם היא ניצחה, הטעם של הפלפלים החריפים היה במידה, עירוב סוגי הבשר עם התבלינים היה בדיוק במידה ובנסיון לעשות אותן על המחבת ובתנור התגלו שניהם כמוצלחים במיוחד ולא גרעו כהוא זה מהטעם או מהגודל של הנקניקיה שלרוב מאבדת נוזלים ומצטמקת בטיגון.

עוד סוג שטעמנו היה ״סימה״- נקניקייה בסגנון ישראלי אסלי, עשויה נתחי בקר בטעמי שווארמה, טחינה, לימון כבוש ועמבה.גם הפעם הטעם הישראלי המוכר היה הסיבה הממשית לבחירה, נתחי השאוורמה בנקניקיה  נשמעו מעט מוזר בהתחלה, אולי כי התרגלנו לנקנקיות העוף המוכרות אבל סימה הפתיעה בענק, הטעמים, העובדה שהנקניקיה לא איבדה מגודלה במהלך טיגון, טעמי הבשר שהתמזגו בתבילינים ובעמבה היו מופלאים וניכר שמי שאמון על התוצר הסוי מבין דבר או שניים בבשר כהלכה. בהחלט שווה!

צילומים: אפיק גבאי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות