חדשות האוכל: יום ההמבורגר הבינלאומי

פורסם בתאריך: 24.5.22 14:42

ברשת מסעדות BLACK  יערכו סופ"ש של חגיגה עם המבורגר עסיסי וטעים טעים , עם תוספות מטריפות שמשדרגות את הארוחה בלחמניה גדולה מיוחדת ופריכה, עוד במהלך סוף השבוע תוגש מנת  BLACK BURGER  חצי ק"ג ו-  2 תוספות מעל לבחירה. *למעט תוספת שחיתות .

לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי וכחלק מהתחדשות הרשת לקראת קיץ 2022  משיקה רשת מסעדות ההמבורגרים BBB, קולקציית המבורגרים חדשה.ארבעת ההמבורגרים המיוחדים מוגשים עם תוספת צ'יפס ספיישל. בין המנות החדשות: סיזר בורגר כמהין – המבורגר בקר טרי במילוי גאודה כמהין ופרמז'ן, חסה רומית, בצל סגול, עגבנייה, איולי סיזר וביצת עין (מוגש בסניפים הלא כשרים בלבד), בלאק בריסקט בורגר- המבורגר בקר טרי, בריסקט שחור מעושן, בצל מקורמל, איולי צ'יפוטלה, ארוגולה, בצל סגול, איולי חרדל וכרוב כבוש,באבאג'ים- המבורגר מנתחי בקר וטלה, שווארמה עגל ובצל מקורמל, סלסה ירקות גריל עם כוסברה, איולי אריסה, חסה, בצל סגול ופרוסות מלפפון כבוש וקראסט צ'יקן- עוף בציפוי פריך קולסלאו בוטנים אסייתי, חסה, פרוסות מלפפון כבוש, בצל סגול ואיולי סריראצ'ה.

בימים אלו, נערכים ב״טאטי״ הביסטרו הוותיק לקראת חגיגות יום ההמבורגר הבינלאומי עם מנות המבורגר אנינות וייחודיות למקום. בביסטרו של טאטי, יקבלו מנות ההמבורגר אינטרפטציה קולינרית יחודית ושונה מאת השף ג'וג'ו טוגאדה ותמצאו את: .המבורגר סינטה עם פטריות פורטבלו , רוטב הולנדז על חלת בריוש והמבורגר טאטי 220 גר' 100% בשר בקר טרי בליווי בצל מקורמל וחרדל דיז'ון.

לרגל יום ההמבורגר הבינלאומי יציעו ב- TAL BURGER תפריט מגוון מאד עם מנות בהשראת מדינות, בעלות שם וטעם שלא תשכחו כולל מנות טבעוניות. על תפריט המסעדה אחראיים השפית נטי אבנד והשף המוערך איל לביא  ותוכלו למצוא בתפריט מנות כמו  PULLED MEAT – נתחי אונטריב ואסאדו שבושלו עד פירוק ארוחות המבורגר לואיזיאני מעושני, המבורגר ארגנטינאי מושלם ועוד, לצד הרכבי מנות חדשות שנבנו על ידי השף איל לביא כמו: פרובאנס גורמה ( המבורגר אנטרקוט או טלה, עם רוטב איולי כמהין שנרקח במקום ממתכון מיוחד של השף איל לביא, שום שחור, עלי רוקט ופטריות עם בצל מקורמל), המבורגר הודי בוליוודי (המבורגר טלה או אנטרקוט עם רוטב איולי קארי צהוב, רוטב חריף, חציל מטוגן, עלי כוסברה טריים, חסה, עגבניה, מלפפון חמוץ ובצל חי). האיולי קארי נרקח מתערובת של רטבים ותבלינים ארומטיים, שבשילוב עם החציל, הכוסברה ושאר המרכיבים לוקחים את טעם המנה להודו.  ולואיזיאני מעושני (המבורגר אנטרקוט או טלה, עם חסה, עגבניה, בצל, מלפפון כבוש ורוטב לואיזיאנה) הרוטב בסגנון לואיזיאנה מוכן במקום מתערובת של תבלינים ועשבי תיבול שפותח עבור טל בורגר עם השף איל לביא.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות