גם שיפודי "עזרא ובניו" מנסים להתאושש אחרי משבר הקורונה

"שלחתי הביתה עובדים ומצאתי את עצמי מובטל בבית", מספר שמואל חנה מנהל הסניף הבת ימי של המותג הוותיק

פורסם בתאריך: 12.6.20 10:49

לפני שש שנים החליט שמואל חנה, הבן של עזרא חנה משיפודי עזרא ובניו, לפתוח את הסניף הכשר של המסעדה המפורסמת בבת ים, אלא ששום דבר לא הכין אותו לתקופת הקורונה שסגרה לו את הסניף לאלתר. "זה פגע בנו כלכלית מאוד", אומר שמואל ל"השקמה בת ים".

המסעדה של עזרא ובניו בבת ים היא אחת משלוש, מנהל אותה שמואל, הבן של עזרא. הסניף הוא כשר וביום יום מאכלסים את המסעדה מאות אנשים בתחלופה קבועה. "זה התחיל ב-12 במרץ, אז סגרנו את העסק. אף אחד מאיתנו לא חשב שזה יהיה מהר כל כך ולזמן ארוך כל כך, שלחתי הביתה עובדים ומצאתי את עצמי מובטל בבית", הוא אומר ומוסיף, "בשלב שבו היה מותר לפתוח למשלוחים, מייד עשינו זאת את המשלוחים כל אחד מאיתנו עשה בעצמו, לא היו עובדים וכלכלית לא היה שווה להעסיק עובדים בגלל זה".



אבל בכל זאת אתם מוכרים ואנשים הזמינו אוכל כל הזמן.

"זה נכון, המזל שלנו שאנחנו מוכרים וזה היה באמת המזל הגדול במהלך כל התקופה הזו, אבל המשלוחים לא באמת מכניסים הרבה כסף וזה בעיקר רק כדי להתגלגל ולהביא הביתה כמה לירות. באופן חד משמעי אני יכול לומר לך שהרבה עבודה לא הייתה אבל מה שכבר היה, עשינו את זה בעצמנו באופנוע או ברכב".

קיבלתם תגובות מהקהל במהלך התקופה?

"שמע, יש לנו קהל נאמן שמכיר אוהב ומחבק ומגיע מכל הארץ, לצערי לא יכולתנו לתת שירות לכולם אבל עשינו את מה שאפשר. שמענו על מקומות שקרסו בתקופה הזו וזה כואב בלב, אבל כמו שאמרתי, לשמחתי אנחנו מוכרים אז הקהל באמת היה שם".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לפני שאתה מתרסק
    כדאי שתחשוב איך להתיעל
    2 או שלושה שליחים.
    ובינתיים תשפץ קצת את המקום תחשוב
    קצת עם הגיינה ומחירים נוחים
    סדר שולחנות בחוץ. בקש אישור לבנות בחוץ פרגולה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות