טלסה
טלסה

גם מסעדת התלסה חוזרת לפעילות: "השאירו אותנו לבד במערכה אבל אנחנו נתאושש"

רק לפני שנה נפתחה המסעדה בחוף סנסט ביץ', שנפגעה ממשבר הקורונה. מחר גם היא תשוב לפעילות בתקווה שתצליח לשרוד

פורסם בתאריך: 26.5.20 10:33

עם חזרת הפעילות של המסעדות בישראל, מחר (רביעי) צפויה להיפתח גם מסעדת התלסה שבחוף סאנסט ביץ׳, אחרי שספגה מכה כלכלית. שחר עומסי שפתח את המקום יחד עם שמעון שמעונוב, רק לפני שנה, מקווה שאולי עם החזרה לפעילות ופתיחת החופים יצליח להתאושש כלכלית ממשבר הקורונה שפגע גם בו.



"אנחנו עסק בהקמה, רק התחלנו את התהליך לקחנו הלוואות לשיפוצים, היינו בלי תזרים מזומנים וכל חודש כזה זה רק את חפירה עמוק יותר", אומר עומסי ומוסיף "ברור לי שאנחנו לא ייחודיים, אבל אנחנו עסק בהקמה וזה קשה עוד יותר. אבל למרות הקושי אנחנו נתמודד עם זה. מבחינתנו מה שהכי נורא זו אי הוודאות. משרדי הממשלה נותנים הנחיות ואף אחד לא באמת אומר כלום".

"אנחנו לא יודעים כלום", הוא ממשיך, "אנחנו לא יודעים מה לעשות עם העובדים והספקים ולדעתי, יום אחרי הפתיחה המחודשת ישנו שוב את ההנחיות ושוב ישגעו אותנו. זה מתסכל. למה לא לומר לנו מראש, בצורה ברורה מה אנחנו אמורים לעשות?".

בינתיים, עם פתיחת החופים ביום רביעי האחרון, פועלת התלסה במתכונת של טייק אווי. "לאנשים כבר נמאס להיות בבית אז הם באים לחוף הים", אומר עומסי, אבל זו לא אותה הכמות כמו בימים של לפני הקורונה. זה משהו שנותן קצת איזון ועוזר לך להתקיים, אין ספק, אבל לא מעבר".

איך שורדים חודשיים בלי הכנסה?

"עשינו צעדים מאוד חכמים. לא קיבלנו מענקים, אבל דחינו תשלומים לספקים והוצאנו את כל העובדים לחל"ת. הידקנו את החגורה כמה שרק אפשר. אני יודע שיש ספקים שנפלו כי דחו להם תשלומים. אין ספק שזה עצוב, זה מפעל חיים של אנשים. אני באמת לא מבין את המדינה הזו, בכל מקום אחר המדינות עוזרות משתפות, מדברות ועוזרות. רק פה משאירים אותנו להתמודד לבד. זה ממש גורם לך לחשוב אם אתה רוצה להיות עצמאי".

כמה עובדים יש לכם?

"יש לנו כ-70 עובדים ואנחנו שומרים על קשר איתם. לא יכולנו לתת להם לקרוס כי הם השותפים לעשייה. עזרנו כלכלית במהלך כל התקופה, נתנו להם מוצרי בשר וגבינות שהיו במלאי, אבל עכשיו אני לא בטוח שנחזיר את כולם, וגם אם כן זה לא יהיה באופן מיידי, בטח לא כל זמן שאין הנחיות ברורות. אבל אנחנו מאמינים בטוב בכל זאת ומקווים לטוב". 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות