סניף שמונה של מושיק רוט הפך לכשר למהדרין: הדתיים מברכים – החילונים מודאגים

מנהל סניף מסעדת ההמבורגרים בבת ים, שמעון בודקוב, מסביר את המהלך שהתקבל בעיר ברגשות מעורבים

פורסם בתאריך: 15.8.19 13:59

בשורה לקהל החרדי והדתי בעיר: רשת המסעדות שמונה של השף מושיק רוט, הפכה את הסניף בבת ים לכשר למהדרין. בכך, הסניף המקומי יהיה מסעדת ההמבורגרים היחידה בעיר הכשרה למהדרין. מהלך שהתקבל בעיר ברגשות מעורבים.



על ההחלטה להפוך את המסעדה לכשרה, מספר מנהל הסניף בבת ים, שמעון בודקוב, הסביר: "השטח דרש את השינוי, תמיד שאלו אותי למה אנחנו לא הופכים להיות מהדרין. ביררתי את הנושא, שילמנו קצת יותר כסף ברכישת המוצרים וקיבלנו את התעודה".

בודקוב מוסיף כי במסגרת הדרישה לשנות את כל רכיבי המצרכים נרכשו מוצרים בעלי כשרות בד"ץ. "אומנם קנינו מוצרים יקרים יותר, אבל נשארנו באותו המחיר של הרשת: שמונה שקלים להמבורגר. זאת הייתה המגבלה שלי והאתגר הגדול. החלטתי להיטיב עם מגזר שלם בבת ים: המגזר הדתי וחרדי".

הסניף ממוקם ברחוב ניסנבאום, בקרבת המרכז המסחרי "הבת ימון", סמוך לשכונת באבוב החרדית. הקרבה למגזר החרדי הייתה גם שיקול בשינוי. "הלקוחות הפונציאליים הם מעורבבים בין חילוניים, מסורתיים ועכשיו גם הדתיים והחרדים המחמירים יכולים לאכול כאן", אומר בודקוב, "גם מושיק רוט לא התנגד וגם לא הרשת עצמה, אלא להיפך, קניתי מוצרים הרבה יותר איכותיים עם זה הצ'יפס, טבעות הבצל וכדורי הפירה, כך שהמהלך להפוך למהדרין זו החלטה טובה".

לצד המברכים על השינוי יש גם מי שמותח ביקורת. שאול צדוק, חרדי בן 50, אב לארבעה ילדים, מאוד מרוצה מהשינוי: "כל הכבוד לרשת שמתחשבת גם בקהל החרדי בבת ים. להאכיל ארבעה ילדים בגילאים שונים זה דבר שכרוך בהוצאות כספיות לא פשוטות, ואני שמח שניתנה לי האפשרות ליהנות מארוחה משפחתית יחד עם ילדיי במחיר זול".

גם אברהם לוי, המתגורר בבת ים, מברך על השינוי: "זו בשורה של ממש. כל פעם הייתי עובר ליד החנות, רציתי מאוד לאכול שם, אך בגלל שאני שומר כשרות מהדרין לא יכולתי".

לצד המברכים, היו כאלה שהתנגדו למהלך בטענה לכפייה דתית. אירנה סטקזוב, תושבת רמת הנשיא בעיר, אמרה: "המהלך הזה הוא ייחודי לרשת. נראה שהעיר בת ים הולכת ומתחרדת. כאחת שגרה ליד שכונת באבוב המהלך הזה עשוי להשפיע על המסעדות הרבות בבת ים שיהפכו לכשרות למהדרין".

"לאט לאט אנו רואים את העיר הזו מתחרדת וכעת גם האוכל משתנה. אנחנו החילוניים בעיר רוצים עיר חופשית ומה שקורה זה בדיוק ההיפך".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה בת ים כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. מרדכי

    כל הכבוד למושיק והחברה שם רק כשר למהדרין אנחנו מדינה יהודית כן יירבו ויצליחו .

  2. מאור

    תגידו לאירנה החמודה שהגיבה ככה על החרידים , שלא לאט יש גם יותר מעדניות עם בשר לבן בבת ים…

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בושה וחרפה שיש אנשים כמו הגברת אירנה!!
    אם המחירים נשארו אותו דבר מה זה מעניין אותך איזה כשרות החליט בעל העסק (שאפו ענק) לעשות??! וכך להגדיל לעצמו את קהל הלקוחות.
    שאנשים מדברים משנאה לדת אחרי כול ההסתה שיש מצד התקשורת זה אז כבר כלום לא מפליא!!!

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה רע במסעדות של מהדרין? מעשה מבורך רק שלא יחליטו שזו מסעדת גברים בלבד, או ישיבה לנשים בהפרדה ליד המיטבח השירותים!!!!

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בשביל אומן אוכל בעל שני כוכבי מישלן
    בושה שתמונתך מתנוססת על מסעדת אוכל מהיר בבתימון בת ים כרגע חוויתי חווית אוכל מזעזעת במקום כשהזמנתי שווארמה בפיתה
    הפיתה יבשה נפתחת למחצה נקרעה העגבניה ישבה בתחתית הפיתה כשמעל הבשר ובקיצור מלחמה במקום אכילה המלצתי להסיר את שמך מכאלו מקומות .
    סירבתי למנה אחרת או פיצוי פשוט פעם ראשונה ואחרונה ממש מאכזב.

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות