"אנחנו רואים במסעדה שגרירה של התרבות הגיאורגית"

האווירה, המשתה, המוזיקה והמנה שהבת ימים הכי אוהבים: כששני השותפים מראשון לציון הגיעו לטיילת עם "סופרה על הים"

פורסם בתאריך: 4.5.19 18:27

לפני שמונה חודשים הגיעה מסעדת "סופרה על הים" למתחם סאנסט שבטיילת בת ים. מאז סניף קונספט חדש של רשת מסעדות גיאורגיות, שהתווסף ל"סופרה" בתל אביב ובראשון לציון.



וכמו ב"נונצ'קה" המיתולוגית שהביאה את בשורת המשתה הגיאורגי, גם בסופרה מקפידים להעמיס על השולחנות שפע של מאכלים ומשקאות, על רקע מוזיקה, אווירה משוחררת, פינוקים קולינריים והרבה אלכוהול.

מי עומד מאחורי המסעדה בבת ים הם סבי יורם וטליה הלפרין מראשון לציון,שני שותפים שמספרים על הדרך לטיילת בת ים. "לפני שלוש שנים, כשפתחנו את המסעדה בשדרות רוטשילד בתל אביב, הבאנו בשורה שאנשים לא הכירו, עם אמנות, רקדנים, מוזיקה חיה והכל אותנטי, לצד מאכלים שאנשים לא ידעו לבטא את שמם ולהגות נכון. היום הפכנו כבר למותג וזיהינו את הצורך גם בבת ים, שבה יש אוכלוסייה גדולה מהעדה הגיאורגית וקהל רוסי שנהנה מהשואו הכללי. בינתיים הביקוש הולך וגובר ומזה שעוזר לזה הוא העובדה שזו מסעדה כשרה".

השניים,מכירים מקרוב את הסצנה הקולינרית ואת המסעדות שלא החזיקו מעמד. "הקהל יודע לחגוג ומעריך חווית בילוי איכותית ואנחנו זוכים לחיבוק אוהב מכיוונו. בעקבות התחרות בשוק המסעדנות, חשוב לנו להציע מחיר אטרקטיבי ולא רק רמת קולינריה גבוהה. בערבים המקום מקבל ציביון של בר ומסיבה, ומעניין לראות שהקהל שלנו בבת ים מחפש קודם כל את האווירה".

מה המנה שהבת ימים הכי אוהבים?

"האורחים החוזרים שלנו מאוד אוהבים את המאכלים המסורתיים שאנחנו מגישים, כמו פרוסות חציל במילוי ממרח אגוזים, חינקלי ממולא בשר, חורצ'יאני ושאר המטעמים הגיאורגים".

בימים אלה נפתחת בטיילת עוד מסעדה גאורגית, איך אתם מרגישים עם זה?

"אנחנו מודעים לפתיחות של הציבור הישראלי למטבח הגיאורגי וזיהינו אותה מבעוד מועד. אנחנו רואים במסעדה שלנו כשגרירה של התרבות הגיאורגית ולכן אנחנו גם בעד תחרות. התחרות תטיב לא רק עם המבלים שלנו, אלא גם איתנו".

וכדי לספק את האווירה  מספרים השניים שהשקיעו לא מעט בעיצוב של המקום: "לעיצוב יש תפקיד מכריע, העין אוכלת לא פחות וחשוב לנו להעביר ויזואלית את האותנטיות של האוכל שלנו ולהעניק תחושה כוללת של בילוי מסוג אחר".

יש תכניות מיוחדות ליום העצמאות?

"השנה נציע ביום העצמאות חוויה שתהיה סוג של גשר בין התרבויות הישראלית והגיאורגית. אני לא רוצה להרוס את ההפתעה, אבל יהיה מתחם עם די ג'יי והולך להיות טעים ושמח במיוחד".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. ענת כהן

    לא ידעתי שיש בגאורגיה תרבות שונה משאר המדינות של ארה"ב.

-->
🔔

עדכונים חמים מ"השקמה בת ים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות